مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قوچان گفت: شب گذشته دو آتش‌سوزی گسترده در یکی از واحدهای لبنی این شهرستان رخ داد که پس از تلاش چندساعته نیروهای عملیاتی، آتش ساعت ۳ بامداد مهار شد.

آتش‌سوزی گسترده در یکی از واحدهای بزرگ لبنی قوچان مهار شد

به گزارش قدس آنلاین، حسنعلی ولی‌زاده  با اشاره به آتش‌سوزی شب گذشته در یکی از بزرگترین واحدهای لبنی این شهرستان گفت: ساعت ۲۲:۰۴ اولین تماس تلفنی با ۱۲۵ مبنی بر حریق در این واحد تولیدی واصل شد که بلافاصله ۲۵ نیروی عملیاتی به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قوچان یادآور شد: این واحد تولیدی در کیلومتر ۲۰ محور قوچان به مشهد قرار داشته و خروج نیروهای سازمان از محدوده شهری منوط به اجازه و مجوز رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان بود که بلافاصله صادر شد.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های اولیه دو سوله این واحد تولیدی دچار حریق شده بود و علت حادثه همچنان در حال بررسی است، تصریح کرد: آتش ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد کنترل و مهار شد و نیروهای سازمان آتش‌نشانی پس از لکه‌گیری به محل بازگشتند.

ولی‌زاده تأکید کرد: ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد نیز اعلام آتش‌سوزی مجدد در محل شد که بلافاصله دو اکیپ ۶ نفره برای مهار آتش‌سوزی به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قوچان ادامه داد: عملیات مهار و خاموش کردن نیروها ساعت ۳ و ۱۰ دقیقه بامداد به پایان رسید و آتش نشانان به محل استقرار برگشتند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها