عضو هیات رئیسه جبهه پیروان امام راحل و رهبری در خراسان رضوی گفت: بین ۵۰ تا ۶۰ نفر از چهره‌های شاخص اصولگرا در این استان جزو افرادی هستند که خود را در سبد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عرضه کرده و در محافل مختلف نیز حضور خود را برای انتخابات اعلام کرده‌اند.

۵۰ اصولگرا در خراسان رضوی آماده حضور در انتخابات مجلس هستند

به گزارش قدس انلاین، سید جواد رضویان اظهار کرد: بین ۵۰ تا ۶۰ نفر از چهره‌های شاخص اصولگرا در  استان  خراسان رضوی جزو افرادی هستند که خود را در سبد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عرضه کرده و در محافل مختلف نیز حضور خود را برای انتخابات اعلام کرده‌اند.  برخی از این افراد پیشتر جزو نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده‌اند، یا هم‌اینک در زمره نمایندگان مجلس هستند و یا اینکه از نامزدهای دوره‌های پیشین انتخابات مجلس بوده اما رای کافی کسب نکرده بودند.

وی ادامه داد: شائبه حضور برخی از اصولگرایان مانند آقای قالیباف در انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد. به این معنا که آنان از برخی افراد یا جریانها برای حضور در انتخابات حمایت می‌کنند اما حضور خود را در انتخابات نفی نمی‌کنند. 

عضو هیات رئیسه جبهه پیروان امام راحل و رهبری در خراسان رضوی گفت: در مجموع هنوز به طور دقیق مشخص نیست چه کسانی از طیف اصولگرایان این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند لذا این جبهه دو اقدام را در دست انجام دارد.

وی به اقدام نخست جبهه پیروان امام راحل و رهبری اشاره و بیان کرد: به کسانی که گمان می‌رود حضورشان در مجلس شورای اسلامی مفید است، توصیه می‌کنیم در انتخابات شرکت کنند. 

رضویان افزود: اقدام دوم جبهه پیروان امام راحل و رهبری در خراسان رضوی رصد افرادی است که در معرض ورود به انتخابات هستند یا تصمیم به حضور در انتخابات دارند. با آنان نشست آشنایی برگزار می‌کنیم تا با دیدگاههایشان آشنا شویم و پس از بررسی در مقطعی که لازم است از آنان حمایت کنیم.

وی ادامه داد:  اینکه جبهه در مورد افراد نهایی شرکت‌کننده در انتخابات به جمع‌بندی ویژه‌ای برسد قدری زود است اما این جبهه تلاش دارد بین اصولگرایان وحدت لازم شکل گیرد. 

عضو هیات رئیسه جبهه پیروان امام راحل و رهبری در خراسان رضوی گفت: هفته پیش یکی از جریانهای موثر اصولگرا(جبهه پایداری) در کشور آهنگ مخالفی را نواخت و گفت که "ما در این خصوص تصمیمی نگرفتیم". جبهه پیروان امام راحل و رهبری در خراسان رضوی تلاش می‌کند تا طیف اصولگرا اختلافات را پشت سر بگذارند و وحدت لازم بین آنان بوجود آید.

استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه آتی برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا 

برچسب‌ها