۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 677577

بالون بچه ترامپ که در آسمان آلاباما به پرواز درآمده بود، از سوی یک شخص عصبانی با چاقو تکه تکه و متلاشی شد.

بالون بچه ترامپ تکه تکه شد! + تصاویر

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از گاردین، بالون بچه ترامپ که دیروز (شنبه) در محل حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در آلاباما به پرواز درآمده بود، بوسیله چاقوی یک شخص عصبانی، پاره و متلاشی شد.

این اتفاق زمانی افتاد که دونالد ترامپ برای تماشای مسابقات فوتبال به شهر «توسکالوسا» در آلاباما رفته بود. بالون ۶ متری بچه ترامپ در پارکی در نزدیکی محل برگزاری این مسابقات به نشانه اعتراض به سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا به پرواز درآمده بود.

بالون بچه ترامپ برای نخستین بار تکه و پاره شد! + تصاویر

بالون بچه ترامپ برای نخستین بار تکه و پاره شد! + تصاویر

گزارش‌ها حاکی از آن است که مردی که با چاقو این بالون را پاره پاره کرد، در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد. پلیس به درخواست‌ها برای پاسخ به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

بالون غول پیکر و نارنجی رنگ بچه ترامپ که رئیس جمهور آمریکا را در حالت عصبانی و تلفن به دست نشان می‌دهد، معمولا به نشانه اعتراض در مکان‌های سخنرانی دونالد ترامپ به پرواز در می‌آید. نخستین بار این بالون در اعتراضات لندن پس از سفر دونالد ترامپ به انگلیس دیده شد. از آن زمان به بعد این بالون در بیشتر گردهمایی‌ها و سخنرانی‌های رئیس جمهور آمریکا دیده می‌شود.

بیش از ۷۰۰۰ دلار کمک مالی برای تهیه این بالون جمع آوری شده بود. پیش از این به دانشجویان دانشگاه آلاباما که قرار بود برای تماشای این مسابقات حضور داشته باشند، هشدار داده شد که از «هو کردن» دونالد ترامپ در این مسابقات بپرهیزند. دونالد ترامپ پیش از این در دو مسابقه دیگر در تاریخ‌های ۲۷ اکتبر در واشنگتن و ۲ نوامبر در نیویورک، از سوی تماشاگران «هو» شد (اینجا).

شخصی که این بالون را به محل حضور دونالد ترامپ آورده بود اعلام کرد که تاکنون شاهد حمله هیچ کس به این بالون نبوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها