معاون امنیتی انتظامی فرماندار مشهد گفت: با توجه به گله مندی برخی رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین فعال در سطح شهر مشهد مقرر شد کمیته فنی شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک خراسان رضوی (همتا) محدودیت های ترافیکی این ناوگان را بررسی کند.

محدودیت ترافیکی کامیونها در مشهد دوباره بررسی می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا دانشور نیا اظهار کرد: به تازگی شورای همتای خراسان رضوی تردد ناوگان یاد شده در سه محدوده سبز، زرد و قرمز مشهد را محدود کرده است که این مساله برای برخی اصناف از جمله کامیون های حمل نخاله ساختمانی، بونکر سیمان و دیگر فعالان حمل و نقل بار شهری مشکلاتی ایجاد کرده است . 

وی گفت: ساعات ممنوعیت تردد این خودروها از شش صبح تا ۲۳ است که قرار شد برای کاستن از برخی مشکلات این رانندگان امروز دوشنبه با تشکیل کمیته فنی شورای همتا این مسایل بررسی شود.

او ادامه داد:دیروز حدود ۱۰۰ کامیون دار در اعتراض به محدودیت های ترافیکی در انتها و حاشیه خیابان فدائیان اسلام و مقابل اداره حمل و نقل بار شهری شهرداری مشهد پارک کرده بودند که با تصمیم های اتخاذ شده این رانندگان محل را ترک کردند.

معاون امنیتی، انتظامی فرماندار مشهد از رفع مشکل دیگر رانندگان در خصوص نحوه انجام تغییرات فنی در ناوگان یاد شده خبر داد و گفت: این تغییرات موجب تغییر سیستم سوخت این خودروها و ابطال کارت سوخت آنها می شد که با هماهنگی های انجام شده این مشکل نیز حل شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها