پیش بینی می‌شود سری پرچمداران سری Galaxy S۱۱ سامسونگ در فوریه ۲۰۲۰ به طور رسمی روانه بازار شوند.

جزئیات جدیدی از "Galaxy S۱۱" سامسونگ +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پیش بینی می‌شود پرچمداران سری Galaxy S۱۱ سامسونگ در فوریه ۲۰۲۰ به طور رسمی روانه بازار شوند، چندین منبع به طور پیوسته در حال فاش کردن اطلاعات، در مورد آینده Galaxy S۱۱ هستند. اوان بلس ، پیشکسوت قابل اعتماد این رشته ، اکنون جزئیات دیگری را در مورد اندازه صفحه نمایش سه مدل از سری Galaxy S۱۱ به همراه سایر اطلاعات مهم دیگر به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته های Blass، سری Galaxy S۱۱ شامل سه گوشی هوشمند خواهد بود، مدل پایه با نمایشگر ۶.۲ اینچی یا ۶.۴ اینچی عرضه می‌شود، در حالی که مدل میانی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است و مدل بالارده به نمایشگر عظیم ۶.۹ اینچی مجهز خواهد شد.

احتمالاً این مدل ها Galaxy S۱۱e ، Galaxy S۱۱ و Galaxy S۱۱ + نامیده می شوند، این محقق فناوری هیچ جزئیاتی درباره وضوح نمایش این دستگاه‌ها به اشتراک نگذاشت.

Blass فاش نکرد که آیا مدل های S۱۱ دارای نمایشگرهای سوراخ دار هستند یا خیر؟، اما Benjamin Geskin بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Blass ، موارد دیگری را به اشتراک گذاشته است.

وی افزود که Galaxy S۱۱ + فقط در نسخه ۵G در دسترس خواهد بود اما سایر مدل های کوچکتر در گزینه های ۴G LTE و ۵G در دسترس خواهند بود.

از این رو ، این شرکت کره ای می تواند پنج نمونه از سری Galaxy S۱۱ را به فروش برساند، علاوه بر این هر سه گوشی سری S۱۱ به صفحه نمایش خمیده مجهز خواهند شد و احتمالاً نمایشگرهای بلندتر از ۲۰: ۹ نسبت به دستگاه‌های گذشته خواهند داشت.

Benjamin Geskin در ادامه اظهار داشت که سامسونگ روند معمول راه اندازی گوشی‌های سری S خود را در اواسط فوریه طی خواهد کرد، قبلاً فاش شده بود که سامسونگ ممکن است در تاریخ ۱۸ فوریه سال آینده رویدادی را برای سری S۱۱ برگزار کند.

در خبرهای مرتبط ، غول فناوری کره ای از مدیر SAMOLED در بخش نمایشگرهای گوشی هوشمند به اشتراک هایی رسیدند و همکاری خود را با یک دیگر آغاز کردند، از این رو به نظر می رسد که نمایشگرهای مدل های گلکسی S۱۱ می تواند با نام SAMOLED شناخته شود.

همچنین با بررسی برنامه های دوربین سامسونگ از سومین نسخه بتا One UI ۲.۰ که هفته گذشته به بازار عرضه شده بود ، توسعه دهندگان XDA متوجه شده اند که دارای وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

این خبر نشان می دهد که سری Galaxy S۱۱ می تواند مجهز به لنز اولیه ۱۰۸ مگاپیکسلی در سیستم های دوربین عقب آنها باشد، همچنین می توان از بزرگنمایی نوری ۵ برابر پشتیبانی کرد.

همانطور که در یک برند تجاری، اخیرا عملکرد دوربین Zoom Space توسط Sammobile مشاهده شده است، در توصیف Space Zoom اظهار شده است که این نرم افزاری است که بدون پایین آمدن کیفیت تصویر می توان در تصاویر عکس ها را بزرگ نمایی کرد، این ویژگی ممکن است به کاربران Galaxy S۱۱ امکان عکسبرداری شفاف تر در شب را بدهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها