عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری از واکنش علی لاریجانی به خبر کناره‌گیری‌اش از انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.

واکنش لاریجانی به خبر کناره‌گیری‌اش از انتخابات مجلس؛ همه درباره آمدن و نیامدن من اظهارنظر می‌کنند، جز خودم!

قدس آنلاین: محسن کوهکن، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری و از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت تابناک درباره عدم حضور علی لاریجانی در انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: با توجه به اخباری که این روزها از آقای لاریجانی در رسانه‌های مختلف شنیده می‌شود، بنده به همراه یکی از دوستان روز گذشته نشستی دوستانه با وی برگزار کردیم.

وی افزود: نکته جالب و قابل توجهی که در این نشست برای بنده پیش آمد، این بود که آقای لاریجانی صراحتا در این نشست اشاره کردند همه کس درباره آمدن و نیامدن من به انتخابات مجلس اظهارنظر کردند، جز خود من که این جمله به خوبی گواه تحلیل‌ها و اظهارنظرهای دوستان در جناح‌های مختلف است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان تصریح کرد: بنده معتقدم که همه درباره حضور آقای لاریجانی در انتخابات صحبت کردند جز خود ایشان؛ از این روی، توصیه بنده به دوستان این است که بهتر است منتظر اعلام نظر آقای لاریجانی در این باره باشند تا اینکه به حدس و گمان افراد استناد کنند.

کوهکن درباره اظهارنظر برخی نمایندگان استان قم راجع به کنار گذاشتن لاریجانی از لیست اصولگرایان در این استان خاطرنشان کرد: این تحلیل‌ها به آقای لاریجانی ارتباطی ندارد و اینکه برخی از دوستان و برادران در قم چه اقداماتی انجام دادند و دلایل آن چیست باید از خود آنها پرسید.

وی تأکید کرد: شاید ما درباره رویکردهای برخی از آقایان تحلیل‌هایی داشته باشیم اما طبیعی است که برای تجزیه و تحلیل مسائل، زمان مناسب مدنظر ماست. از این روی مقطع فعلی بدون شک زمان مناسبی برای بیان برخی از نظریات نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان درباره اینکه اگر اصولگرایان علی لاریجانی را کنار بگذارند با مشکلات متعددی در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری روبه رو می‌شوند، گفت: این دست پرسش ها بدون شک به زمان خاصی برای ارائه تحلیل نیازمند است؛ بنابراین، در مقطعی که قرار است پاسخ دوستان را در باب موضوعات مختلف بیان کنیم، بی گمان درباره این موضوع نیز صراحتا اظهارنظر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تابناک

برچسب‌ها