رئیس پلیس کشور گفت: بررسی‌های ما حاکی از خط‌دهی سازمانهای ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است؛ نهادهای امنیتی و انتظامی کشور، این افراد را شناسایی کرده و در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رساند.

اشتری: خط‌دهی سازمانهای ضدانقلاب و منافقین در پس پرده تحرکات اخیر

به گزارش قدس آنلاین ؛ سردار حسین اشتری درباره اعتراضات به وجود آمده پس از افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: در پی اتفاقات روز گذشته و ایجاد خساراتی به اموال عمومی و مردمی، پلیس بلافاصله در صحنه حاضر شد و با سعه صدر مأموریت خود را انجام داد.

رئیس پلیس کشور افزود: پلیس بلافاصله هر کجا که اخلالی در روند تردد مردم و انجام کارهای روزانه آنها ایجاد شده بود را برطرف کرد و با توجه به درخواستهای مکرر مردم  عزیز، تا ساعات پایان شب گذشته در کنارشان بود.

وی تصریح کرد: سران محترم قوا، مصوبه‌ای درباره سوخت (بنزین) تصویب کردند و باید همه بر اساس قانون موضوعات را دنبال کنند.

این مقام انتظامی تأکید کرد: مردم ما هرگز اجازه نمی‌دهند عده‌ای از احساسات پاک آنها و این فضا سوء‌استفاده کنند؛ ما نیز اجازه اخلال و ناامنی را به اخلالگران و فرصت‌طلبان نمی‌دهیم.

اشتری با بیان اینکه مطمئناً نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمت امنیت آنها است، گفت "امنیت مردم" و "حفاظت از اموال عمومی و مردمی" خط قرمز ما است.

فرمانده نیروی انتظامی متذکر شد: پلیس وظایف خود را به خوبی انجام داده و اعلام می‌کنم افرادی که قصد اخلال، بی‌نظمی و تعدی به حقوق مردم را دارند یا قانون‌گریز هستند، بدانند که بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود: در روزهای اخیر به همت همکارانم، تعدادی از اخلالگران و فرصت‌طلبان شناسایی شده و برخورد لازم با آنها صورت گرفته و وضعیت نسبت به روز گذشته بهتر است و اینجا به مردم عزیز تأکید می‌کنم صف خود را از صف معدود افرادی که به دنبال اخلال و بی‌نظمی هستند، جدا کنند.

این مقام انتظامی از مردم خواست هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی‌نظمی به پلیس گزارش دهند و یادآور شد مراکز پلیس آماده ارائه خدمات هستند  و هر کجا که لازم باشد حاضر خواهیم شد و موضوعات را سریعاً رسیدگی می‌کنیم.

اشتری بیان کرد: ایجاد هرگونه اخلال و تخریب اموال عمومی کشور از مصادیق بارز جرم است و پلیس بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود با افرادی که جرمی مرتکب شوند، برخورد می‌کند.

فرمانده ناجا عنوان کرد: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و در کنار مردم و خط قرمز ما تعدی به حقوق مردم است امیدواریم که با هوشیاری بسیار خوبی که مردم طی روزهای گذشته داشتند و صف خود را از تعداد معدودی فرصت‌طلب جدا کردند همچنان این روند را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه در خدمت مردم و امنیت کشور هستیم، تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد روند آرامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است دچار اخلال شود و خدای ناکرده کسانی بتوانند از این فضا سوء‌استفاده کنند.

این مقام انتظامی متذکر شد: بررسی‌های ما حاکی از خط‌دهی سازمانهای ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است، نهادهای امنیتی و انتظامی کشور، این افراد را شناسایی کرده و در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رساند.

اشتری با اشاره به امکانات خوب در اختیار پلیس، بیان کرد: می‌توانیم برای اشراف اطلاعاتی از این امکانات استفاده و بهره‌برداری کنیم .

رئیس پلیس کشور خاطرنشان کرد: لازم است همه به قانون تمکین کنند و بدانند که پلیس مجری قانون است و هر کس بخواهد به حقوق مردم تعدی کند یا سعی در اخلال نظم و امنیت داشته باشد حتماًنیروی انتظامی با آن برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها