نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: لازم است جلسه‌مشترکی بین قوای مقننه و مجریه برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها برگزار شود.

لزوم نشست مشترک دولت و مجلس برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها

قدس آنلاین: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکری با استناد به بند 11 ماده 22 و اصل 110 قانون اساسی، اظهار داشت: موضوع از این قرار است که در 22 اردیبهشت ماه سال جاری نخستین جلسه مشترک با مسئولان قوه قضائیه و نمایندگان مجلس برگزار شد.

وی افزود: در نشست مزبور عنوان شد که ظرف سه ماه پس از برگزاری نشست جلسه بعدی برگزار شده و نمایندگانی از دو قوه مشخص شوند تا امورات را پیگیری کنند اما پس از گذشت چنین ماه هنوز جنین جلسه‌ای برگزار نشده است.

وی با استناد به اصل 110 قانون اساسی عنوان کرد: رهبری عنوان کرد که جلسات مشترک بین سه قوه برگزار شود لذا ضروری است میان قوه مقننه و مجریه این جلسات برگزار شود.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد با طرح مسائل کارشناسی مانند سوخت و قیمت آن باید چنین جلسه‌ای برگزار شود.

وی همچنین خطاب به رئیس مجلس گفت: تدبیر کنید و جلسه‌ مشترکی میان مجلس و مسئولان دولت یا در محل مجلس و یا در دولت برگزار کنید تا طی این جلسات بتوانند نقطه نظرات کارشناسی را ارائه کرده و بر این اساس راهکارهایی پیدا شود چرا که گرانی از روز گذشته تا کنون مردم را نگران کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها