محمد حسن قدیری ابیانه گفت: عدم تشکیل دولت در رژیم صهیونیستی به معنای از کار افتادن ماشین جنایت کار دولت صهیونیستی نیست چرا که دستگاه های دولتی این رژیم کودک کش به وظیفه شرورانه خود ادامه می دهند. شواهد حاکی از آن است که طلیعه پشت سر گذاشتن دوران سیاسی نتانیاهو فرا رسیده؛ او باید متوجه باشد که دوران نخست وزیری و حاکمیتش سپری شده اما تلاش های نتانیاهو حاکی از دست و پا زدن برای باقی ماندن در قدرت است.

دست و پا زدن نتانیاهو برای در قدرت ماندن ناشی از ترس افشای فسادهای اوست

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با قدس آنلاین درخصوص چرایی عدم تشکیل دولت در رژیم صهیونیستی گفت:  در انتخابات اخیر در رژیم صهیونیستی رای حزب رقیب با حزب نتانیاهو تقریبا مساوی است و هیچ یک از دو حزب یاد شده موفق به کسب اکثریت پنجاه درصدی نشده است؛ از این رو این احزاب به تنهایی قادر به تشکیل دولت نیستند و در صورتی می توانند دولتی تشکیل دهند که با سایر احزاب ائتلاف کنند، لازم به ذکر است دو جریان برنده موافقین و مخالفینی دارند که همگی از صهیونیست ها به شمار می روند و در جنایت پیشگی آنها تفاوتی وجود ندارد.

وی دراین باره افزود: نتانیاهو می خواهد در صحنه قدرت باقی بماند، ضمن اینکه دارای پرونده های فساد مالی زیادی است و رقیبی که کرسی بیشتری در مجلس به دست آورده خواهان نخست وزیر شدن است؛ هر چند نتانیاهو پیشنهاد ائتلاف و دولت مشترک را به ریاست خود  داده است، اما رقیب مایل به نخست وزیری نتانیاهو نیست بنابراین تشکیل رژیم صهیونیستی با مشکلات  و چالش هایی رو به رو شده است.

کارشناس مسائل استراتژیک گفت: عدم تشکیل دولت در رژیم صهیونیستی به معنای از کار افتادن  ماشین جنایت کار دولت صهیونیستی نیست چرا که دستگاه های دولتی این رژیم کودک کش به وظیفه شرورانه خود ادامه می دهند. شواهد حاکی از آن است که طلیعه پشت سر گذاشتن دوران سیاسی نتانیاهو فرا رسیده؛ او باید متوجه باشد که دوران  نخست وزیری و حاکمیتش سپری شده اما تلاش های نتانیاهو حاکی از دست و پا زدن برای باقی ماندن در قدرت است. کناره گیری از قدرت برای نتانیاهو به معنای عیان شدن مفاسد او بیش از گذشته است لذا هراس از موضوع برخوردهای احتمالی؛ او را همچنان به تلاش برای باقی ماندن در قدرت وادار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: دولت صهیونیستی دولتی فاسد است و دولت نتانیاهو جزء فاسد ترین دولتهای این رژیم غاصب به شمار می رود مسوولین این رژیم از هیچ گونه فساد انگیزی و مال اندوزی نامشروع به نفع خود دریغ نمی کنند چرا که مشابه چنین اتفاقاتی در دوره های قبلی رخ داده و در دوره های بعدی حتمی است. قطعا تشکیل دولت یکپارچه یا ائتلافی در رژیم صهیونیستی کمترین خللی در راه حرکت به سمت مقاومت و تلاش برای از بین بردن رژیم صهیونیستی توسط مقاومت نمی‌کند و آنها راه خود و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را با صلابت ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها