فرمانده سپاه درگز گفت: بیش از صد عنوان برنامه در طول هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود.

اجرای بیش از صد عنوان برنامه در هفته بسیج در درگز

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار محمدرضا غفاری در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، ناحیه مقاومت بسیج درگز اجرای ۱۱۲عنوان برنامه را در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاههای شهرستان در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نشستهای بصیرتی، غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل از فرماندهان و بسیجیان نمونه شهرستان از جمله برنامه های محوری در طول هفته بسیج است.

سرهنگ غفاری با اشاره به شعار محوری "بسیج ۴۰سال خدمت،جهاد و شهادت" افزود: ویزیت رایگان، سرکشی و بازدید از طرحهای اقتصادمقاومتی بسیج، بازدید از کارگاههای تولیدی و اعزام تیمهای پزشکی تخصصی به مناطق محروم از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

فرمانده سپاه درگز با اشاره به تجمع بزرگ بسیجیان در همایش میقات صالحین گفت: مراسم بزرگ میقات صالحین روز جمعه با حضور یکپارچه بسیجیان به همراه میز خدمت مسئولین و ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی در مصلی الغدیر برگزار خواهد شد.

غفاری با اشاره به اهمیت معنویت، بصیرت و امنیت در بسیج افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری حلقات صالحین، نشستهای بصیرتی و گشتهای عملیاتی از دیگر برنامه های این هفته است.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها