مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: امیدوارم جمع بندی پیشنهاد ارسالی ما دروزارت کشور با نظر مثبت کارشناسان روبرو شود و سهمیه بنزین تاکسی های مشهدی افزایش یابد.

احتمال افزایش سهمیه بنزین تاکسی های مشهدی / هیچ تصمیمی برای افزایش کرایه وجود ندارد

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین عنوان کرد: بیشتر تاکسیهایی که در مشهد فعالیت می کنند قابلیت استفاده از گاز سی ان جی را دارند. به همین دلیل افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری بر نحوه فعالیت آنها نخواهد داشت.

وی افزود: برای آندسته از تاکسیهایی که بنزین سوز هستند، این احتمال وجود دارد که سهمیه بنزین مشخص شده در طول یک ماه کافی نباشد. آن هم فقط به این دلیل که شرایط مشهد مقدس نسبت به دیگر شهرهای کشور متفاوت است. در این شهر برخی از تاکسی ها برای خدمت رسانی به زوار به صورت سه شیفت و دائم در حال فعالیت هستند. به همین دلیل ممکن است قبل از پایان ماه، بنزین سهمیه ای آنها تمام شود.

محبی اظهار کرد: این موضوع را پیگیری کرده ایم و دلایل کارشناسی را جمع آوری کرده و با همکاری استانداری خراسان رضوی، پیشنهاد ما به وزارت کشور ارسال شده و در حال بررسی است. امیدوارم با نظر مثبت کارشناسان وزارت کشور تخصیص سهمیه بنزین بیشتر برای تاکسی های مشهدی مورد تایید قرار بگیرد و این دغدغه رانندگان تاکسی های بنزین سوز برطرف شود.

وی در خصوص تخلفات احتمالی رانندگان به بهانه افزایش قیمت بنزین گفت: اکنون خانواده تاکسیرانی مشهد در حدود ۱۴ هزار نفر است. ممکن است که دراین خانواده بزرگ و زحمتکش تعداد معدودی نیز اقدام به تخلف کنند. با توجه به پیش بینی های صورت گرفته برای تامین بنزین رانندگان به اندازه کافی هیچ دلیلی برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ تصمیمی برای افزایش نرخ تاکسی گرفته نشده است. همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلفی اعم از درخواست کرایه بیشتر از عرف یا عدم روشن کردن تاکسی متر یا... ا. کد درج شده پشت تاکسی به همراه موارد تخلف را از طریق سامانه ۱۳۷ گزارش دهند تا مطابق قانون، برخوردهای لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها