دکمه "Notify Me" برای Huawei Watch GT۲ امروز پیش از معرفی این گجت پوشیدنی در دسامبر ، در هندوستان به طور زنده آغاز شد.

"Huawei Watch GT۲" راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، دکمه "Notify Me" برای Huawei Watch GT۲ امروز پیش از معرفی این گجت پوشیدنی در دسامبر ، در هندوستان به طور زنده آغاز شد.

مشتریان علاقه مند می توانند برای دریافت این گجت پوشیدنی جذاب ثبت نام کنند و برای ثبت نام ، می‌توانید به صفحه محصول Watch GT۲ در وب سایت هوآوی مراجعه کنید و صفحه  آمازون یا Flipkart را برای محصول انتخاب کنید، سپس می توانید برای دریافت اعلان راه اندازی با استفاده از حساب آمازون خود ثبت نام کنید، این گجت پوشیدنی به محض راه اندازی در هر دو پورتال تجارت الکترونیکی در دسترس خواهد بود.

این برند پس از راه اندازی هوآوی هند چیپست Kirin A۱ خود را ارائه کرد که مخصوصاً برای دستگاه های پوشیدنی طراحی شده است. هوآوی ادعا می‌کند که پردازنده A۱ پایه و اساس اتصال بی سیم و فناوری پوشیدنی هوشمند را برای کاربران خود در کشور پایه گذاری کرده است، Huawei Watch GT۲ اولین دستگاهی است که از پردازنده Kirin A۱ بهره می برد، این ساعت هوشمند در نمایشگاه تجاری IFA ۲۰۱۹ در ماه سپتامبر رسماً برای بازارهای جهانی معرفی شد.

مشخصات Huawei Watch GT۲

Huawei Watch GT۲ در دو مدل ۴۲  میلی متری و ۴۶ میلی متری ارائه می‌شود، اولی صفحه نمایش ۱.۲ اینچی را ارائه می‌دهد ، در حالی که دومی دارای صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی است و هر دوی آنها دارای صفحه نمایش لمسی AMOLED هستند.

گجت پوشیدنی جدید هوآوی دارای ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش همیشه روشن، تلفن من، یک حسگر ضربان قلب، نظارت بر خواب و پشتیبانی از ۱۵ حالت تمرین است، دستگاه به شما امکان می‌دهد از راه دور دوربین تلفن خود را کنترل کنید، این ساعت هوشمند همچنین اطلاعیه‌هایی را برای تماس، پیام، هشدار و موارد دیگر را در سمت راست مچ دست شما نشان می‌دهد.

Huawei Watch GT۲ نوید عمر باتری بسیار طولانی تا دو هفته را می دهد، ساعت هوشمند جدید هوآوی ۳۰ ساعت استفاده در حالت GPS و ۲۴ ساعت پخش موسیقی را با یک بار شارژ ارائه می‌دهد.

باتری با استفاده از میکروفون داخلی و بلندگو دستگاه ، تا ۱۰ ساعت پشتیبانی خواهد کرد و در بخش اتصالات،  از پشتیبانی بلوتوث ۵.۰ برخوردار هستید، نکته قابل توجه این است که به دلیل رتبه ۵ATM این ساعت هوشمند در برابر آب مقاوم است، سرانجام این Huawei Watch GT۲ با دستگاه های دارای اندروید ۴.۴ یا بالاتر و iOS ۹.۰ یا بالاتر سازگار است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها