امسال حداقل سه برند معروف گوشی هوشمند، با نام‌های تجاری هوآوی Honor ، OnePlus و Motorola وارد بازار تلویزیون هوشمند شده‌اند.

تلویزیون هوشمند نوکیا از ۵ دسامبر عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، امسال ، حداقل سه برند معروف گوشی هوشمند ، با نام های تجاری هوآوی Honor ، OnePlus و Motorola وارد بازار تلویزیون هوشمند شده‌اند، در حالی که OnePlus و Motorola تلویزیون‌های هوشمند مربوطه خود را راه اندازی کرده‌اند، تلویزیون Honor هنوز عرضه نشده است.

اکنون ، نوکیا تازه وارد ترین برند به این عرصه است، در اوایل ماه جاری، گزارش دادیم که پلت فرم تجارت الکترونیکی Flipkart برای ساخت و فروش تلویزیون‌های هوشمند نوکیا همکاری استراتژیک با این برند ایجاد کرده است.

اکنون نوکیا ارسال دعوت نامه‌های رسانه‌ای را برای این رویداد برنامه ریزی شده در ۵ دسامبر را آغاز کرده است، این تلویزیون‌ها منحصراً در Flipkart در دسترس خواهند بود، این پورتال تجارت الکترونیک مسئولیت توسعه ، ساخت و توزیع تلویزیون های نوکیا را بر عهده خواهد داشت.

مشخصات و ویژگیهای تلویزیونهای هوشمند نوکیا

دعوت نامه راه اندازی هیچ جزئیاتی جدا از تاریخ و مکان را نشان نمی‌دهد اما نشت‌های گذشته چند نمونه از تلویزیون‌های آینده را فاش کرده است، پیشتر تأیید شده است که تلویزیون‌های هوشمند مارک نوکیا دارای سیستم‌های صوتی JBL هستند.

Flipkart ادعا می‌کند که این اولین بار است که از فناوری صوتی JBL در تلویزیون استفاده می‌شود و پیش بینی می‌شود این تلویزیون‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند فناوری هوشمند Dimming ، Clear Vocal Tones و Minimal Harmonic Distorce باشند.

لیست تلویزیون‌های هوشمند نوکیا در سایت BIS نمایشگر ۵۵ اینچی با رزولوشن ۴K UHD را نشان می‌دهد و گمانه زنی شده است که تلویزیون‌ها با دسترسی به اکوسیستم گوگل Android ۹ Pie OS را اجرا می کنند.

نخستین بار Flipkart با Motorola متعلق به Lenovo همکاری کرد تا تلویزیون های هوشمند را از ماه سپتامبر به بازار عرضه کند. این برند پورتال خرید همچنین تلویزیون‌هایی را با نام تجاری MarQ TV خود به فروش می‌رساند.

در حال حاضر ، شیائومی بر بخش تلویزیون های هوشمند مخصوصا در هند نیز تسلط پیدا کرده است، ما مانند تلویزیون‌های موتورولا انتظار داریم تلویزیون‌های هوشمند نوکیا نیز از قیمت های تهاجمی برخوردار باشند و مطمئنا در رویداد هفته آینده این شرکت اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها