همدان _فرماندار همدان گفت:نخبگان سیاسی علمی واجتماعی وارد میدان انتخابات شوند.

نخبگان سیاسی علمی واجتماعی وارد میدان شوند
به گزارش قدس آنلاین، حسن افشاری فرماندار همدان ظهر امروز در ستاد انتخابات شهرستان همدان با خبرنگاران اظهار کرد: با ابلاغ وزیر کشور ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از ۸ صبح امروز در فرمانداری همدان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است .
افشاری با اشاره به اینکه در نخستین روز از ثبت نام انتخابات، چهار نفر برای ثبت نام مراجعه کرده اند، گفت: مدارک سه نفر دارای نقص بوده و یک نفر ثبت نام خود را انجام داده است.
وی با بیان  اینکه داوطلبان جهت ثبت نام حتما مدارک کامل را همراه خود داشته باشند، افزود: ستاد انتخابات در فرمانداری همدان هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر و تا روز ۱۶ آذرماه آماده ثبت نام از داوطلبان می باشد.
فرماندار همدان همچنین از داوطلبین درخواست کرد، ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و مدارک مورد نیاز شامل؛ اصل مدرک تحصیلی، اسناد هویتی، عکس و برای آقایان کارت پایان خدمت و یا معافیت را همراه داشته باشند.
افشاری از مدیرانی که جهت حضور در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا داده اند نیز خواست؛ استعفا نامه خود را همراه با پذیرش آن جهت ثبت نام ارائه دهند.
وی با بیان اینکه ستاد انتخابات همدان ۴۰ نفر عضو دارد، بیان داشت: ثبت نام یک کاندید ۲۰ دقیقه زمان می برد و همکاران ستاد بطور همزمان می توانند ثبت نام ۹ نفر را انجام دهند.
افشاری گفت :بعد از تایید ثبت نام بررسی صلاحیتها آغاز می شود، عنوان کرد: مدارک کاندیداها و صلاحیت آنها بعد از هیات اجرایی انتخابات توسط هیات نظارت هر شهرستان بر اساس شاخص های قانون انتخابات بررسی شده و به مرحله احراز صلاحیت خواهد رسید.

برچسب‌ها