پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم توضیح داد.

سیاوش یزدانی ۶ هفته دور از میدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه استقلال، دکتر کاوه ستوده، پزشک آبی‌های پایتخت درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم توضیح داد. او در ابتدا درباره وضعیت سیاوش یزدانی توضیح داد: ضمن عرض تبریک بابت نمایش‌های خوب و روند رو به رشد استقلال به هواداران، درباره سیاوش یزدانی باید بگویم که پس از معاینات بالینی و ام.آر.آی مشخص شد که این بازیکن از ناحیه همسترینگ پای راست دچار آسیب دیدگی درجه دوم به میزان ١٧ سانتی‌متر گردیده است که حداقل به مدت ٦ هفته نیاز به درمان خواهند داشت و سپس با انجام معاینات تکمیلی و ام.آر.آی مجدد از ایشان، تصمیم گیری خواهد شد.

پزشک استقلال درباره روند دوران نقاهت شجاعیان گفت: در مورد شجاعیان باید بگویم که روند درمانی به خوبی پیش می‌رود و از نظم ایشان در همکاری با تیم درمان متشکر هستیم که در کمال دقت و نظم با حضور به موقع و کلیه همکاری‌های لازم را در روند درمان را انجام می‌دهند.

ستوده درباره وضعیت زکی‌پور، دیگر مدافع مصدوم استقلال بیان کرد: میلاد زکی‌پور دچار آسیب نادر عضله منتهی به مینسک خارجی شده بود. پس از انجام ام آر آی متعدد و مشاوره با جراحان ارتوپد فوق تخصص زانو و با جمیع مشورت‌ها که بین آن‌ها در مورد نیاز به جراحی و یا درمان فیزیوتراپی حاصل شده بود، نهایتاً درمان با انجام فیزیوتراپی، آب درمانی و ... ادامه پیدا کرد. زکی‌پور روند خوبی داشته‌ و در ابتدای هفته آینده از او در داخل زمین تست های فانکشنال (عملکردی) به عمل خواهد آمد و در صورت عدم مشکل و موفقیت در این تست‌ها به تیم اضافه خواهند گردید و در غیر اینصورت تصمیم دیگری اتخاذ می‌گردد.

او در پایان تصریح کرد: خوشبختانه بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند و بدون هیچ مشکلی می‌توانند به تیم کمک کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها