کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» از انتشارات به‌نشر که به بیان خاطرات همسر یکی از فرماندهان جانباز خراسان رضوی می پردازد، چهارشنبه ۱۳ آذر ماه ساعت ۱۷ در موسسه فرهنگی قدس رونمایی خواهد شد.

رونمایی کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» در مشهد مقدس

به گزارش قدس آنلاین، انتشارات آستان قدس رضوی در راستای برنامه‌های تبلیغی ترویجی «در پناه کلمات» مراسم رونمایی و خوانش کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» را چهارشنبه ۱۳ آذر ماه ساعت ۱۷ با حضور سردار اکبر نجاتی و «مریم مقدس»  همسر این سردار و نویسنده این اثر مریم عرفانیان در سالن همایش های موسسه فرهنگی قدس واقع در مشهد مقدس، بلوار سجادبرگزار می‌کند.
کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» در ژانر دفاع مقدس، خاطرات مریم مقدس همسر سردار اکبر نجاتی یزدی‌زاده یکی از فرماندهان جانباز دفاع مقدس است که بر مبنای روابط درون خانوادگی به شکل خاطره نوشته شده است و در آن نوعی ادبیات شفاهی توسط نویسنده روایت می شود که زاویه اول شخص دارد.
این اثر روایتی عاشقانه از ارتباط یک زن و شوهر ایثارگر در جریان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است که توسط مریم مقدس، همسر سردار جانباز اکبر نجاتی روایت می‌شود و واگویی و تدوین ماجراهای عاطفی آن توسط مریم عرفانیان صورت می‌گیرد.
این اثر در مهر ماه جاری توسط به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) چاپ و در هزار نسخه روانه بازار نشر شده است.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها