بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد طی نامه ای از حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور خواست تا به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان این دانشگاه حضور یابد.

رئیس جمهور در دانشگاه فردوسی مشهد سخنرانی کند

به گزارش قدس آنلاین، متن نامه به این شرح است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر روحانی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، 16 آذرماه فرصتی برای یادآوری آرمان های جنبش دانشجویی مانند عدالت طلبی و آزادی خواهی است. روزی که دانشجویان سینه خود را در مقابل استکبار و ظلم سپر کردند و در راه دفاع از این آرمان ها خون دادند. حال نوبت به دانشجویان آزاده ای می رسد که عَلَم عدالت خواهی و آزادی را برافراشته نگه دارند و پیشرو در مطالبه حقوق و آرمان های مردم خصوصا مستضعفین باشند.

امروز که مردم ما بیش از هر زمان دیگری تحت فشارهای اقتصادی و معیشتی حاصل از تحریم های ظالمانه خارجی و ناکاارمدی و بی تدبیری های داخلی قرار دارند بیش از پیش انتظار حضور مسئولان در کنار خود و پاسخگویی آنان را دارند.

جنابعالی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور بیش از همه در معرض مطالبات مردم قرار دارید. وعده های انتخاباتی حضرتعالی در سال های 1392 و 1396 و همچنین عملکرد دولت در سیاست خارجه و مخصوصا برجام، اقتصاد و وضعیت معیشتی مردم و فرهنگ حوزه هایی هستند که مردم و خصوصا دانشجویان سوالات و ابهامات فراوانی در رابطه با آن دارند. روز دانشجو فرصت مناسبی است، تا در دیداری با دانشجویان پاسخگوی مطالبات دانشجویانی که به دنبال احقاق حقوق مردم هستند، باشید.

لذا از جنابعالی دعوت می شود که به مناسبت 16 آذرماه در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد حضور پیدا کنید و شنونده و پاسخگوی مطالبات آن ها باشید.

برچسب‌ها