بوشهر- به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت یک هزار و ۵۷ واحد مسکونی در سراسر کشور به خانواده‌های آن ها واگذار شد که از این شمار ۱۲ خانه سهم خانوارهای دارای ۲ معلول استان بوشهر است.

خانواده های ۲ معلولی بوشهر خانه‌دار شدند

به گزارش قدس آنلاین،به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت یک هزار و ۵۷ واحد مسکونی در سراسر کشور به خانواده‌های آن ها واگذار شد که از این شمار ۱۲ خانه سهم خانوارهای دارای ۲ معلول استان بوشهر است.

 سرپرست بهزیستی استان بوشهر گفت: برای احداث این واحدهای مسکونی ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات بهزیستی و تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه در کنار سهم آورده مددجویان تأمین و هزینه شده‌است.

علیرضا حاجیونی اظهار داشت: با توجه به سیاست سازمان بهزیستی در تأمین مسکن سرپرستان خانوار دارای حداقل ۲ عضو معلول که تاکنون فاقد هرگونه سرپناهی به نام خود هستند، بهزیستی این استان با همکاری دستگاه‌های طرف قرارداد در قالب تفاهم‌نامه پنج جانبه (بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان زمین مسکن و انجمن خیران مسکن ساز) توانسته ۲۵۵ سهمیه ( ۱۳۱ واحد شهری و ۱۲۴ واحد روستایی) را به خود اختصاص دهد که از این شمار تاکنون ۱۸۳ واحد تکمیل و تحویل شده و مابقی در دست ساخت است.

برچسب‌ها