دو عضو شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص عدم ارسال سرانه وضع موجود وتعلل در ارائه جدول پروژه‌های عمرانی ، به شهرداری این شهر تذکر دادند.

تذکر ۲ عضو شورای شهر مشهد به شهرداری

به گزارش قدس آنلاین، رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌ برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد در نشست علنی این شورا تذکر خود به شهرداری را اعلام کرد و گفت: اولین اقدام در بازآفرینی به منظور تصمیم‌گیری صحیح، داشتن اطلاعات کامل و دقیق از وضعیت موجود است، داشتن اطلاعات دقیق از سرانه‌ کاربری‌ها در محلات نیز مهمترین عامل در شناسایی وضعیت محلات است و از طرفی مهمترین هدف بازآفرینی رساندن این سرانه‌ در محلات کم‌برخوردار به میانگین شهر است.
رمضانعلی فیضی افزود: این درحالی است که شهرداری طی سال‌های گذشته نتوانسته اطلاعات مناسب و قابل استناد در این خصوص تهیه کند و کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای شهر نیز برای برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در این محلات و شناسایی وضعیت موجود و مورد انتظار در افق ۱۴۰۰ اقدام به نامه‌نگاری‌ و برگزاری جلسات مختلف کرده‌ است.
وی ادامه داد: طی ۱۴ ماه گذشته نیز پیگیری‌های شفاهی به جایی نرسیده و پاسخی از جانب شهرداری دریافت نشده‌ است.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد نیز به خاطر ارائه نکردن جدول نهایی پروژه‌ها و ریزپروژه‌های امسال به شهرداری تذکر داد.
شهناز رمارم گفت: پروژه‌ها و ریزپروژه‌ها برای ممهور شدن به مهر شورای شهر باید از ابتدای سال ارسال می‌شد تا بودجه آن مشخص شود اما تاکنون این امر محقق نشده‌ است.
در این نشست همچنین "تقی ابراهیمی" با رای حداکثری اعضا به عنوان رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی مشهد انتخاب شد.
دادن مجوز خرید تجهیزات از طریق شرکت‌های لیزینگ به شهرداری تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال نیز از مصوبات جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد بود.
همچنین در این نشست به مناسبت روز جهانی معلولان از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آسایشگاه شهید فیاض‌ بخش مشهد قدردانی شد.

منبع: ایرنا 

برچسب‌ها