دبیر چهارمین دوره جشنواره ابوذر خراسان رضوی از دریافت و ثبت هزار و ۷۱۳ اثر در دبیرخانه این جشنواره و ارسال آن‌ها برای مرحله داوری خبر داد.

ثبت ۱۷۰۰ اثر در دبیرخانه جشنواره ابوذر خراسان رضوی / مهلت ارسال آثار پایان آذر ماه

به گزارش قدس آنلاین ، سید ناصر نعمتی با اعلام این خبر افزود: هنوز مهلت ارسال آثار به اتمام نرسیده است و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند تا پایان آذرماه آثار خود را به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کنند.

وی ادامه داد: احتمال تمدید مهلت ارسال آثار به دلیل فرآیند داوری و فاصله زمانی کوتاه میان اتمام فراخوان و مراسم اختتامیه تقریبا وجود ندارد و از اصحاب رسانه خواهشمندیم ارسال آثار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

دبیر چهارمین دوره جشنواره ابوذر گفت: آثار ارسالی در دبیرخانه ثبت و پس از اتمام مهلت فراخوان دراختیار هیات انتخاب قرار می‌گیرد، آثاری که از استانداردهای لازم برخوردار باشند در اختیار هیات داوران قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: آثار ارسالی باید در یکی از محورهای عزم ملی برای تحقق گام دوم انقلاب؛ زیارت، فرهنگ میزبانی و فرهنگ شهروندی؛ رونق تولید؛ پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی و آسیب‌های اجتماعی برای شرکت در جشنواره ارسال شوند.

نعمتی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید در یکی از قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس،  گزارش تصویری و رادیویی، پادکست و آثار رادیویی، مستند، آثار نمایشی، موشن گرافیک، انیمیشن، کاریکاتور و نشریات دانشجویی در جشنواره شرکت کنند.

برچسب‌ها