زنجان-استاندار زنجان شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه باید تخصصی برگزار شود،اگر قرار است که نمایشگاه کتاب برگزار شود باید فقط نمایشگاه کتاب و مطبوعات باشد.

 جای خالی نمایشگاه تخصصی کتاب و مطبوعات در زنجان

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین‌:حقیقی با انتقاد از برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی و خودرودر جوارنمایشگاه کتاب و مطبوعات  افزود:در حال حاضر  ما نمی توانیم محک بزنیم که آیا مردم از نمایشگاه کتاب استقبال کردند یا خیر!

وی  گفت: اگر این نمایشگاه تخصصی برگزار می‌شد می‌توانستیم رفع اشکال بکنیم و و دلایل عدم استقبال و یا استقبال  از نمایشگاه کتاب توسط دانشجویان یا  دانش اموزان و یا  عامه مردم را بررسی کنیم.

 حقیقی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاهی که طی هفته گذشته درحوزه صنعت و  واحدهای تولیدی برگزار شد موفق بوده است ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی که فقط در یک حوزه و تخصصی است  برای من قابل قبول است و خروجی قابل قبولی به واحدهای تصمیم گیر می دهد.
استاندار ابراز داشت: به واسطه برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت، توانستیم ۱۲ قلم کالا را قرارداد ببندیم و جوانان استان زنجان از ورود ۱۲ قلم کالای خارجی به استان جلوگیری خواهند کرد.

حقیقی با اشاره به اینکه باید  منطقی فکر کنیم و درست تصمیم بگیریم گفت:دستگاه ها را مکلف کردیم که در ۵ حوزه نقشه‌راه تهیه کنندو این اقدام، قدم کوچکی در راستای حرکتهای علمی و منطقی  است.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور ۲۸۰ناشر و۲۲۰غرفه از ۱۱لغایت ۱۶آذر در دوشیفت صبح  و بعد از ظهر در محل نمایشگاههای بین المللی در حال  بر گزاری است.همچنین ۲۰غرفه نیز به مطبوعات استان اختصاص داده شده است.
 


 

برچسب‌ها