شهرکرد- روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری به نقل از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اعلام کرد: مدعی‌العموم به تخلفات شهرداری شهرکرد در خصوص واگذاری اراضی ورود کرد.

ورود دستگاه قضایی به تخلفات شهرداری شهرکرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل چهارمحال و بختیاری، عبدالرضا علیمحمدی روز سه‌شنبه تاکید کرد: در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال و پس از وصول گزارش‌های سازمان بازرسی در خصوص تخلفات عمده شهرداری شهرکرد در واگذاری زمین‌های تحت تصرف، موضوع به صورت ویژه در دستورکار دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت امر، موضوع با قید فوریت به واحد بازپرسی ارجاع و با کارشناسی مجدد مشخص شد، تخلف وسیع چند ۱۰ میلیارد تومانی در واگذاری زمین‌های شهرداری شهرکرد به بانک شهر صورت گرفته است.

علیمحمدی تصریح کرد: این تخلفات بابت پرداخت بدهی شهرداری شهرکرد به بانک شهر نسبت به تسهیلات اخذ شده در برج‌های دو قلو انجام شده است.

وی یادآور شد: پس از تکمیل تحقیقات، تفهیم اتهام و اخذ دفاعیات شهردار و۳ اعضای شورای اسلامی شهرکرد، متهمان با قرار وثیقه متناسب بازداشت شدند.

علیمحمدی اظهار داشت: هم‌اینک متهمان با تودیع وثیقه مقرر آزاد شده‌اند و پرونده در حال پیگیری است.

طرح برج‌های دوقلوی شهرداری شهرکرد هم‌اینک ۳۳ درصد پیشرفت و تکمیل آن حداقل ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد این در حالی است که برآورد اولیه برای اجرای این طرح در سال ۱۳۸۹ یک‌هزار میلیارد ریال بود.

برچسب‌ها