قم- آیت‌الله حسین نوری همدانی گفت: کسانی که به کنسولگری ایران در نجف حمله کردند از سوی دشمنان تغذیه شدند تا ایجاد تفرقه کنند و الا مردم ایران و عراق در نهایت اتحاد و برادری قرار دارند.

حمله به کنسولگری ایران با هدف ایجاد تفرقه بود

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از مرکز خبر حوزه ، وی روز چهارشنبه در دیدار شرکت‌کنندگان در همایش همکاری‌های حوزه و آموزش پرورش استان مرکزی، با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمنان اسلام در کشورهای مقاومت، افزود: باید با شجاعت در برابر دشمنان ایستادگی کرد، نباید اجازه بدهیم که دشمنان توطئه‌های خود را در جوامع اسلامی پیش ببرند.

وی بابیان این‌که باید در راه دین و تبیین آموزه‌های دینی فداکاری و به وظایف خود عمل کنیم، اضافه کرد: امروز دشمنان فراوانی داریم و در هر سنگری که هستیم باید به وظیفه  خود به‌درستی عمل کنیم تا دشمن به اهداف خود نرسد.

گروه‌های خشونت‌طلب عراقی چهارشنبه‌شب گذشته (ششم آذرماه)  با حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف که نقض آشکار مصونیت اماکن دیپلماتیک به شمار می‌رود آن را به آتش کشیدند.

ساختمان کنسولگری ایران در نجف اشرف یکشنبه(۱۰ آذرماه) باردیگر به آتش کشیده شد و این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که ساختمان پیشتر کاملا تخلیه‌شده بود.

برچسب‌ها