همدان- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی همدان گفت:ششمین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک ومتوسط استان همدان افتتاح شد.

ششمین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک ومتوسط استان همدان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان محمد رضا بادامی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی همدان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک ومتوسط استان همدان گفت: معرفی ظرفیت وتوان تولیدی  استان وهمچنین رفع موانع ومشکلات پیش روی صنعت از اهداف مهم برپایی این نمایشگاه است

بادامی افزود: علاوه بر صنایع خوشه های مبل ومنبت، چرم، پوشاک کردآباد،کشمش ملایروسفال لالجین نیز در این نمایشگاه حضور داشته ومحصولات ودستاوردهای خودرا معرفی می کنند.

وی از ویژگیهای مهم این نمایشگاه را حضور رایزنان اقتصادی ایران در کشورهای عراق، سوریه،لبنان، ترکیه وازبکستان عنوان کردوگفت: این افراد به صاحبان صنایع صادرات محور در خصوص برند سازی وبازاریابی وصاردات موفق مشاوره های لازم را ارایه می دهند.

 مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان گفت: این نمایشگاه با هدف شناساندن محصولات تولیدی در شهرکها ونواحی صنعتی استان به مردم وفعالان اقتصادی در سایر استانهای کشور برپاشده است که امیداوریم با استقبالی که از این نمایشگاه می شود شاهد رونق بیشتر صنعت استان باشیم.

بادامی تاکید کرد: ارتباط دوسویه تولید کنندگان ومردم می تواند به توسعه اقتصادی استان کمک نموده ومردم نیز ضمن آگاهی از ظرفیتها وپتانسیل صنعتی استان با خرید از محصولات تولیدی ارایه شده، ضمن حمایت از تولید ملی از اشتغال پایدار استان نیز حمایت نموده در رونق تولید نیز سهیم باشند.  

 آیت ا... شعبانی نماینده ولی فقیه در استان  وامام جمعه همدان با بیان اینکه مدیریت در شرایطی که فضا باز بوده و تسهیلات و سرمایه لازم فراهم است، کار آسانی است، افزود: مدیریت توانمند آن است که در شرایط سخت بتواند به خوبی با حفظ شرایط عرض اندام کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اغلب مسئولان همراهی خوبی با فعالان اقتصادی دارند، بیان کرد: دولت در حوزه اقتصاد نباید تصدی گری کند، بلکه فقط باید تسهیل کننده امور باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت باید قوانینی اتخاذ کند که دریافت تسهیلات سخت نباشد، ادامه داد: باید از ظرفیتهای مردمی در عرصه اقتصادی استفاده شود چراکه هم اکنون قابلیت ها و ظرفیت های بسیاری در استان همدان وجود دارد که مغفول مانده است.

وی با تقدیر از برگزاری نمایشگاه توانمندیهای استان  تاکید کرد: با توجه به حضور ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در این نمایشگاه، با حمایت مسئولان و پشتکار مدیران، این واحدها می توانند به ۱۰ برابر افزایش پیدا کنند.

برچسب‌ها