البرز- نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید براینکه باید تلاش کرد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای رقم بخورد گفت: نیازمند نمایندگان جوان ومعتقد به شعار "ما می توانیم" هستیم.

تلاش کنیم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای رقم بخورد

به گزارش قدس آنلاین آیت الله حسینی همدانی پیش از ظهر امروز پنج شنبه با حضور در محل ثبت نام ستاد انتخابات شهرستان کرج اظهار کرد: درآستانه برگزاری چهلمین سال از انتخابات هستیم و از حساسیت ویژه، جایگاه و زمان خاصی برخوردار است.

وی افزود: دشمنان نظام، دشمنی ها، تبلیغات و جنگ روانی راه انداختند و بیان می کنند که مردم از انقلاب فاصله گرفته اند و خسته شده اند لذا انتخابات امسال بسیار حساس است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز  با بیان اینکه باید تلاش کنیم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را شاهد باشیم گفت:چهل سال است مردم و نظام با قدرت به کار خود ادامه داده اند و امسال هم مردم با قدرت حضور پیدا خواهند کرد.

آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی احتیاج به افرادی داریم که اعتقاد راسخی به ارزش های اسلامی داشته باشند، جوان باشند و معتقد به "ما میتوانیم "داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه انتخابات برای کشور سرنوشت ساز است، گفت: گام دوم انقلاب اسلامی با مجلس جدید شروع خواهد شد به همین منظور مجلس جدید نیازمند افرادی دارد که قابلیت های فراوان علمی و عملی داشته باشند همچنین اعتقادات راسخی به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه همه باید قانون را رعایت کنند گفت: اگر کسی تخلف کرد ستاد نظارت برخورد لازم را صورت دهد.

برچسب‌ها