رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: کمبود اعتبار یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که ایجاد دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور را با مشکل روبه‎‌رو کرده است.

دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های بالای ۵ هزار دانشجو ایجاد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در گفت‌وگو با  تسنیم ، در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و عترت دانشجویان کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: سیاست ما در دفاتر نهاد رهبری، فراهم کردن شرایط برای حضور طلاب و روحانیون در فضاهای دانشگاهی است اما واقعیت این است که مشکلات جدی بودجه‌ای امکان توسعه دفاتر  در مراکزی که نیاز دارند و اعلام می‎کنند را از ما گرفته است.
وی با بیان اینکه به محض اینکه فرصت فراهم شود ایجاد دفاتر نهادرهبری جزء برنامه‌ها قرار می‌گیرد، گفت: برنامه ما این است در دانشگاه‌هایی که دارای ظرفیت حداقل پنج هزار نفر دانشجو تعریف شده از دفاتر نهاد رهبری برخوردار شوند.
رستمی تصریح کرد: دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای از دانشگاه‌هایی است که ایجاد دفاتر نهاد رهبری در آن مهم است  تنها یک دفتر در تهران و یزد داریم که توسعه این مهم در مراکز استان‌ها نیز یک ضرورت بوده و جزء سیاست‌ها است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور افزود: شهرهای بزرگ که هیچ دفتر نهاد رهبری ندارند جزء اولویت برنامه ما است تا در آن دفاتر نهاد رهبری را ایجاد کنیم.

برچسب‌ها