خراسان شمالی- در نشست شورای مشورتی دانشجویان استان با استاندار خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی گفت: در سند توسعه پیشران های اقتصادی و نداشته های استان مشخص است و پایان نامه های دانشجویی که منطبق با این سند باشد حمایت خواهند شد.

پایان نامه های دانشجویی حمایت می شوند
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در این نشست اظهار داشت: اعتقاد دارم خراسان شمالی نیاز به توسعه و جهش همه جانبه دارد و تحقق این کار نیازمند حضور اقشار مختلف در تصمیمات اجرایی استان است.
وی با تاکید دوباره بر اینکه توسعه نوبتی نیست، افزود: توسعه رشد همه جانبه در تمامی حوزه ها است و برای درک نیازها و واقعیت های جامعه نمی توانیم یک بخش را حذف کنیم.
 شجاعی گفت: بخشی از عدم توسعه مربوط به نوپا بودن استان است اما این استان ۱۵ ساله در برخی از بخشها  هنوز به دنیا نیامده است چرا که رشد با توسعه اشتباه گرفته شده است.
وی اشاره داشت: بنده تا کنون با افراد و گروه های مختلفی نشسته ام و تنها آنها آمدند و رفتند و از دانشجویان می خواهم افرادی که به این کار اعتقاد دارند در مجمع حضور داشته باشند.
شجاعی تاکید کرد: بنده به دنبال جلسات و حرف های تشریفاتی نیستم و اعتقاد دارم شان ما به اجرایی کردن کارهاست و این جلسات می تواند نوعی پرورش نیروی اجرایی برای آینده استان باشد.
وی  در ادامه سخنان خود خطاب به دانشجویان حاضر در نشست با بیان اینکه چرا فقط باید منتقد باشید، خاطر نشان کرد: می توانید برای حل مشکلات با تسلط بر کارها، دانایی و برنامه ریزی در کنار سیستم اجرایی استان باشید و شک نداشته باشید بنده به دنبال خروجی قابل اجرا از این شورای مشورتی هستم.

برچسب‌ها