قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری، محل پیوند سرمایه گذاران و فرصت های سرمایه گذاری موجود در شهر مشهد است.

سرمایه گذاری در مشهد به سود زائر و مجاور است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه «فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری» در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حمایت‌های آستان قدس از سرمایه‌گذارانی که مایل‌ به  حضور در مشهد مقدس هستند، گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا سرمایه‌گذار و فرصت سرمایه‌گذاری را به هم پیوند دهد.

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی هم با تاکیدات تولیت محترم این آستان نورانی به سهم و توانمندی‌های خودش در عرصه سرمایه‌گذاری به میدان آمده و سرمایه‌گذارانی را که دارای توانمندی مالی و تجربه هستند به مشارکت با آستان قدس رضوی دعوت می‌کند.

وی افزود: امیدواریم با همت و تلاش مضاعف و همراهی و همدلی با سایر دستگاه های اجرایی و خدمت رسان استان و مدیریت شهری در ادامه فعالیت‌های خوبی که این آستان مقدس در گذشته انجام داده است، کارهای زیربنایی و اساسی که رفاه حال زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را به دنبال داشته باشد، صورت پذیرد.

خاکسار قهرودی مشارکت‌های سرمایه‌گذاری را در ایجاد اشتغال، توسعه شهر و استفاده از سرمایه‌هایی که آستان‌قدس به‌صورت زمین در اختیار دارد، مغتنم برشمرد و افزود: ارزش‌های افزوده‌ای که مشارکت‌کننده‌ها بر روی این سرمایه‌ها ایجاد می‌کنند، می‌تواند باعث رفاه و آسایش زائران و مجاوران مشهد شود. در واقع این سرمایه‌گذاری‌ها پیش از همه به ‌سود زائران و مجاوران است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی درباره تأثیر برگزاری نمایشگاهایی مانند نمایشگاه «فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری» گفت: این نمایشگاه‌ها سراسر سود و فایده است. غیر از این فضاها یافتن سرمایه‌گذار، کسی که اندوخته درخور عرضه‌ای دارد و افرادی که می‌توانند از این اندوخته‌ها بهره‌برداری کنند، دشوار می‌شود. در این فضا و مکان بسیار شفاف و آشکار می‌توان این پیوندها را ایجاد کرد.

وی بیان کرد: زائران و مجاوران نیازمندی‌های مختلفی دارند که اسکان، حمل‌ونقل و پارکینگ خودروهای شخصی از جمله آن­هاست و این نیازمندی‌ها، در زمان‌های پر رفت‌ و آمد مشهد مانند عید نوروز که گفته می‌شود نزدیک به 7میلیون نفر به مشهد می‌آیند، برای مجاوران تشدید می‌شود.

 وی افزود: باید با جذب سرمایه در همه این زمینه‌ها مراقب باشیم عرصه بر مجاوران تنگ نشود، ضمن اینکه باید بستر را برای حضور زائران بیشتر فراهم کنیم

برچسب‌ها