خراسان شمالی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در اولین نشست ستاد نه دی استان حمایت، دفاع و تبیین جایگاه ولی فقیه را مهم ترین وظیفه همگان و اوجب فرایض برشمرد.

امروز تبیین جایگاه ولایت فقیه؛ واجب ترین فریضه نخبگان است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی سالاری، در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از بصیرت مثال زدنی مردم این استان، از همگان برای برگزاری راهپیمایی باشکوه اخیر مردم در حمایت از اقتدار و امنیت تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه عده ای از سالهای نخست منتقدبودند که چرا می خواهید این روز ماندگار شود گفت: نه دی به هیچ حزب و گروهی تعلق نداشته و حضور اقشار مختلف مردم با سلایق مختلف بود که این فتنه را خواباند و فتنه گران را سرجایشان نشاند.

سالاری هدف از برگزاری این مراسم و پاسداشت این واقعه مهم و تاریخ ساز را آگاهی بخشی به جامعه دانست و گفت: اگر اهداف و زوایای فتنه نه دی تبیین نمیشد شاید لتمات و صدمات بزرگتری به نظام و کشور وارد می شد و این روشنگری هاست که مردم را در مقابله با این ترفتندها و فتنه انگیزی ها آماده می کند.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگهداشت این روز تصریح کرد: امروز ما در اتاق فکر عملیات نشسته ایم و بعنوان ستاد جنگ نرم برنامه ریزی می کنیم چرا که دشمن با تمام قوا و باتمام توان پا در عرصه عمدتا جنگ نرم و بعضا سخت نهاده و نباید به راحتی از کنار چنین مسائلی عبود کرد.

رئیس ستاد ۹دی خراسان شمالی با توجه به اینکه در شبهه افکنی ها و فتنه انگیزی ها گاها معیارهای تشخیص حق و باطل دشوار است  گفت: نخبگان و صاحبنظران وظیفه دارند حقایق و واقعیت های موجود را هرچند به ضرر منافعشان باشد به واقع تبیین کنند تا جامعه دچار غبار زدگی و سردرگمی نشود.

رئیس ستاد یوم الله نه دی استان در ادامه از برگزاری مراسم محوری مرکز استان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم ساعت ۹:۳۰صبح روز دوشنبه ۹دی ۹۸ در میدان شهید بجنورد آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها