امید عالیشاه و سیامک نعمتی ۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با هماهنگی سرمربی این تیم به تمرینات سرخپوشان بازگشتند.

عالیشاه و نعمتی به تمرینات پرسپولیس برگشتند

قدس آنلاین: سرخ‌های پایتخت که خود را برای دیدار پیش رو برابر گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر آماده می‌کنند، تمرینات خود را از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری کردند.

تمرین امروز با حضور تمام بازیکنان برگزار شد و امید عالیشاه و سیامک نعمتی هم در تمرین امروز حضور پیدا کردند. این ۲ بازیکن در آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با ذوب‌آهن با یکدیگر درگیر شدند و به همین خاطر در دیدار آخر تیم‌شان از فهرست کنار گذاشته شدند. آنان روز گذشته نیز در بازی تدارکاتی پرسپولیس هم اجازه حضور پیدا نکردند اما امروز با نظر (گابریل) کالدرون و هماهنگی باشگاه به تمرینات بازگشتند.

پیش از شروع تمرین امروز سرمربی به طور رسمی جلسه‌ای را با بازیکنان خود برگزار و نکات فنی را به آنها گوشزد کرد. کالدرون همچنین عملکرد تیم و انتظارات خود را برای بازیکنانش تشریح کرد.

پس از حدود ۳۰ دقیقه بازیکنان برای انجام برنامه‌های تاکتیکی به زمین آمدند. شروع کار بعد از گرم کردن به پاسکاری و حمل توپ از خط دفاع به خط حمله و پس از آن اقدام برای گلزنی اختصاص داشت. در ادامه، سپک تاکرا در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت و بازیکنان در جریان آن ضمن انجام حرکات نمایشی به کری خواندن برای یکدیگر مشغول شدند.

 این جلسه تمرینی پس از حدود یک ساعت به اتمام رسید.
 

انتهای پیام/

برچسب‌ها