پیتر کوچشیو، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بلاروس گفت: حضور در حرم امام رضا(ع) بسیار هیجان انگیز و جذاب است.

حضور در حرم امام رضا(ع) بسیار هیجان انگیز و جذاب است

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال کشور بلاروس که برای حضور در تورنمنت فوتسال و آماده‌سازی مناسب برای مسابقات قهرمانی آسیا به مشهد مقدس سفر کرده اند، به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف شده  و مورد استقبال مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی قرار گرفتند.
پیتر کوچشیو، مدیر فنی تیم فوتسال بلاروس در حاشیه این تشرف  گفت: پیش از این درباره امام رضا(ع) از دوستان مسلمانم شنیده بودم و تمایل داشتم تا از نزدیک حرم ایشان را بازدید کنم.
کوچشیو بیان کرد: میزبانی خوب و شایسته‌ای از ما شد و من بیشتر مجذوب معماری اماکن مذهبی این بارگاه شدم. باید اعتراف کنم که چنین مکان مقدسی با این ویژگی معماری و جاذبه‌های هنری تاکنون در کشورهای اروپایی ندیده بودم.
وی افزود: ایرانیان مردمانی گرم و صمیمی هستند؛ پیش از سفر با توجه به هجمه‌هایی که کشورهای غربی علیه این کشور به راه انداخته‌اند کمی از سفر به ایران هراس داشتم، اما این سفر تجربه خوب و شیرینی را برایمان رقم زد.
مدیر فنی تیم ملی فوتسال بلاروس اضافه کرد: تورنمت مشهد در سطح بسیار بالایی برگزار شد و خوشحال هستیم که با تیم‌ خوب ایران رو به رو شدیم و توانستیم قهرمان این دوره شویم.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها