تهران-ایرنا- نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: شرکت‌های دولتی در گران کردن کالاها و خدمات از همه سبقت گرفته‌اند.

حاجی‌دلیگانی: شرکت‌های دولتی در گران کردن کالاها و خدمات سبقت گرفته‌اند

قدس آنلاین: نماینده مردم شاهین شهر ، در  جلسه امروز مجلس در تذکری آیین نامه‌ای با اشاره به نطق بودجه‌ای رئیس جمهوری در جریان تقدیم لایحه بودجه 98،  گفت: بهتر بود که هیات رئیسه اجازه می‌داد تا نمایندگان تذکرات خود را در جریان سخنرانی رییس جمهور مطرح می‌کردند. آقای روحانی در نشست امروز مطالبی را یک طرفه بیان کرد که ما باورمان نمی‌شود که چنین سخنانی علمیاتی شود.

وی افزود: ما در گذشته هم سخنان عمل نشده‌ ایشان را دیده‌ایم لذا عموما حرف‌هایی که از رییس جمهور می‌شنویم را باور نمی‌کنیم مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت:‌ما در جریان افزایش قیمت بنزین ما در جریان نبودیم قرار است کالاها گران شود و یا بنزین افزایش قیمت داشته باشد، اما در شرایط کنونی کالاها در حال گران شدن است و هیچ کس کاری برای جلوگیری از این روند انجام نمی‌دهد.

حاجی دلیگانی گفت: شرکت‌های دولتی از همه در گران کردن کالاها و خدمات سبقت گرفته‌اند و ما می‌بینیم که ملت در این رابطه خون دل می‌خورد، باید این موارد پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها