فرماندار تربت حیدریه گفت: ۳۶ نفر در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه داوطلب حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند.

ثبت‌نام ۳۶ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم  در تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی اظهار کرد: با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت نام،۳۶ نفر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه داوطلب شده اند که از این تعداد ۳۴ نفر مرد و ۲ نفر زن هستند.

فرماندار تربت حیدریه افزود: مدرک تحصیلی هشت نفر دکترا، سه نفر حوزوی،۲۴ نفر کارشناسی ارشد و یک نفر کارشناسی است، ضمن اینکه تعداد داوطلبین این حوزه نسبت به دوره قبل ۱۳ نفر نیز کمتر شده است.

رستمی تصریح کرد: تعداد داوطلبین ایثارگری که ثبت نام کرده‌اند ۱۲ نفر است که از این تعداد دو نفر سابقه یک دوره حضور در مجلس شورای اسلامی را به عنوان نماینده در کارنامه خود دارند، همچنین ۱۱ نفر از این افراد در ادوار گذشته سابقه داوطلب شدن در انتخابات مجلس را نیز داشته اند.

رئیس حوزه انتخابیه تربت حیدریه مه ولات و زاوه با بیان اینکه سه نفر از داوطلبین مجرد و بقیه متاهل هستند،  گفت: از ۳۶داوطلب ثبت نام شده هشت نفر کارمند، شش نفر بازنشسته، پنج نفر شغل آزاد، چهار نفر استاد دانشگاه، چهار نفر فرهنگی، سه نفر روحانی، دو نفر پزشک، یک نفر نماینده مجلس، یک نفر قاضی و دو نفر دارای سایر مشاغل هستند.

منبع: مهر 

برچسب‌ها