۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
کد خبر: 681955

جهان پهلوان امامعلی حبیبی نخستین طلایی تاریخ ورزش ایران در المپیک به دلیل آنچه که عارضه داخلی اعلام شده پس از یک شب بستری در بیمارستانی در بابل عصر امروز مرخص شد.

 امامعلی حبیبی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، جهان پهلوان امامعلی حبیبی پس از بستری در بخش مراقبت های ویژه  بیمارستان شهید بهشتی شهر بابل و چکاب از سوی پزشکان معالج به طور موقت از بیمارستان مرخص شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر بستری شدن جهان پهلوان امامعلی حبیبی را در بیمارستان شهید بهشتی بابل مورد تایید قرار داد.
سجاد یگانه روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ایشان پس از چکاب در این بیمارستان بابل ساعتی قبل مرخص و حال عمومی ایشان نیز مساعد گزارش شده است.
امامعلی حبیبی (متولد ۵ خرداد ۱۳۱۰، روستای درزی‌کلا بابل)، از نامداران کشتی آزاد ایران و جهان و معروف به ببر مازندران است. امامعلی حبیبی دارای نشان طلای المپیک ملبورن ۱۹۵۶ و سه نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان در تهران ۱۹۵۹، یوکوهاما ۱۹۶۱ و تولیدو ۱۹۶۲[۴] و نشان طلای بازی‌های آسیایی توکیو ۱۹۵۸ است.

امامعلی حبیبی یکی از چهار کشتی‌گیر ایرانی است که همراه با غلامرضا تختی ، رسول خادم و ابراهیم جوادی نام و تصویرش در تالار افتخارات فیلا به ثبت رسیده‌است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها