قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ دیروز در کوالالامپور مالزی برگزار شد و رقبای نمایندگان کشورمان در این مسابقات مشخص شدند.

امین غلام‌نژاد/

 قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ دیروز در کوالالامپور مالزی برگزار شد و رقبای نمایندگان کشورمان در این مسابقات مشخص شدند. در این فصل از رقابت‌ها، فوتبال ایران 2+2 سهمیه دارد که تیم‌های پرسپولیس و سپاهان سهمیه حضور مستقیم در این بازی‌ها را دارند و دو تیم استقلال و شهر خودرو نیز باید با بازی در پلی‌آف شرایط حضور در مرحله نهایی مسابقات را بدست بیاورند.

استقلال روز اول بهمن میزبان برنده دیدار الفیصلی اردن و الکویت کویت است و در صورت برتری 8 بهمن میهمان الریان قطر خواهد بود و در صورت برتری به مرحله گروهی راه پیدا می‌کند.

شهر خودرو نیز اول بهمن با برنده دیدار چنای سیتی هند با الرفاع بحرین در مشهد بازی می‌کند و در صورت پیروزی روز 8 بهمن میهمان السیلیه قطر می‌شود و در صورتی که به پیروزی برسد راهی مرحله گروهی خواهد شد.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در دو منطقه غرب و شرق قاره انجام می‌شود که در نهایت پس از برگزاری بازی‌های مرحله گروهی و حذفی، تیمی از منطقه غرب و تیمی از منطقه شرق راهی فینال می‌شوند که فینال این مسابقات نیز به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود

منطقه غرب آسیا

گروه A؛ الوحده امارات- الشرطه عراق- برنده پلی‌آف الریان قطر با (برنده الفیصلی اردن -الکویت کویت با استقلال) و برنده پلی آف الاهلی عربستان با (برنده لوکوموتیو ازبکستان و استقلال تاجیکستان)

گروه B؛ الهلال عربستان- الشباب امارات- پاختاکور ازبکستان- برنده پلی آف  السیلیه قطر با (چنای سیتی هند -الرفاع بحرین - شهر خودرو)

گروه C؛ الدحیل قطر- التعاون عربستان- الشارجه امارات- پرسپولیس

گروه D؛ سپاهان -السد قطر- النصر عربستان- - برنده پلی آف العین امارات با (بنیادکار ازبکستان -الزوراء عراق)

برچسب‌ها