ثبت‌نام مسکن ملی در استان‌ اصفهان از ساعت 10 صبح آغاز شد که در این مرحله به غیر از شهرهای جدید، در 41 شهر استان اصفهان نیز این طرح اجرا خواهد شد.

همه چیز درباره مسکن ملی در اصفهان/ تکمیل ظرفیت برخی شهرهای استان در کمتر از چند ساعت

به گزارش قدس آنلاین، امروز در حالی ثبت نام مسکن ملی در استان‌های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان از ساعت 10 صبح آغاز شد که در این مرحله در 109 شهر ثبت نام صورت خواهد گرفت.

نکته ای که در این مرحله وجود دارد این است که در این مرحله شهروندان اصفهانی در نظر داشته باشند که می‌توانند در برخی شهرهای جدید بهارستان ،فولادشهر و مجلسی هم ثبت‌نام کنند.

البته متقاضیان ثبت نام طبق گفته‌های محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام به منزله تایید نهایی و پذیرفته شدن در خرید مسکن ملی نیست.

به طوری که محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی  از قرمز بودن فرم «ج» ۴۰ درصد از ثبت‌نام‌کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: این بدان معنی است که این افراد قبلا از تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده کرده‌اند و مشمول طرح اقدام ملی مسکن نمی‌شوند.

وی افزود:متاسفانه برخی از مردم شرایط ثبت‌نام را رعایت نمی‌کنند؛ این افراد با حضور و ثبت‌نام در سایت، باعث افزایش تراکم سایت شده و دیگران را دچار مشکل می‌کنند.

وی از کسانی که یک‌بار از مزایا و امکانات مسکن استفاده کرده‌اند، درخواست کرد: این افراد در سایت ثبت‌نام نکنند تا بتوانیم پاسخگوی مردمی باشیم که تاکنون از امکانات دولتی استفاده نکرده‌اند.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه ثبت نام تا ساعت 24 روز دوشنبه 25 آذرماه ادامه خواهد یافت، گفت: ثبت‌نام فاز پنجم به تفکیک شهر و همچنین شهرهای جدید در شش استان از ساعت 10 امروز آغاز می‌شود و متقاضیان این استان‌ها نیز باید به نشانیtem.mrud.ir  برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن تصریح کرد: در صورت تکمیل ظرفیت شهرهای تعیین شده، سامانه بلافاصله برای آن شهر بسته می‌شود.

در استان اصفهان نیز به غیر از شهرهای جدید ثبت نام طرح اقدام ملی در 41 شهر استان انجام می‌شود که شهرهای این استان شامل خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، شهرضا، مبارکه، زرین شهر، گلپایگان، دولت‌آباد، سمیرم، نائین، اردستان، مهاباد، زواره، نیک آباد، محمدآباد، نصر آباد، کوهپایه، سجزی، تودشک، قهجاورستان، حسن آباد، ورزنه، هرند، اژیه، خوانسار، کمه، حنا، داران، فریدونشهر، برف انبار، منظریه، نیاسر، برزک، سده لنجان، دهق، علویجه، بادرود، خالدآباد، میمه، وزاوان، لای‌بید، ابوزیدآباد، نوش آباد، تیران، چادگان، رزوه، دهاقان، حبیب آباد، کمشچه، خور، فرخی، و جندق است.

همچنین، ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید فولادشهر، شهر جدید بهارستان و شهرجدید مجلسی نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن همچنین در خصوص ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان، گفت: برای متقاضیان شهرهای اصفهان، لنجان، نجف آباد، فلاورجان و خمینی شهر علاوه بر شهر خود در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت نام در شهر جدید فولادشهر وجود دارد.

اصلانی ادامه داد: برای متقاضیان شهرهای شهرستان اصفهان نیز علاوه بر شهر خود در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت‌نام در شهر جدید بهارستان وجود دارد.

وی همچنین اعلام کرد: متقاضیان تمامی شهرهای استان اصفهان، علاوه بر شهر خود، در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت‌نام در شهر جدید مجلسی را نیز دارند.

تکمیل ظرفیت ثبت‌نام بسیاری از شهرهای استان اصفهان در طرح ملی مسکن در کمتر از چندساعت

در حالی که که کمتر از چند ساعت از آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن در استان اصفهان می‌گذرد، بررسی های میدانی خبرنگار فارس از حکایت از تکیمل سهمیه شهرهای اردستان، اژیه،بادرود، برزک، تیران، چادگان، حبیب آباد،خمینی شهر، خوانسار، داران، دهاقان، دهق، دولت آباد، زرین شهر، سجزی، سمیرم، شاهین شهر، بهارستان، شهرضا، علویجه،قهجاورستان، کمشچه، کوهپایه، گلپایگان، مبارکه، منظریه، نایین، نصراباد، نیاسر، نیک آباد، هرند و ورزنه در ثبت نام این طرح دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها