۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
کد خبر: 682950

دانشگاه علوم پزشکی کردستان بالاخره با انتشار اطلاعیه ای وجود قرص در داخل کیک را تایید کرد و گفت: محصولات غذایی مشکوک در استان کردستان شناسایی شده است.

قرص در کیک، این بار در کردستان

قدس آنلاین: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در این اطلاعیه آورده است: مردم فهیم و فرهنگی استان کردستان، با توجه به دریافت گزارشاتی هر چند محدود، مبنی بر وجود قرص در داخل کیک‌های عرضه شده در تعدادی از فروشگاه‌های مواد غذایی در سطح استان، مسئولان و کارشناسان  این دانشگاه با سازمان های نظارتی در حال پیگیری و انجام بازدید و بررسی‌های میدانی وسیع و مستمر هستند.

نتایج اولیه بازرسی و بررسی‌های انجام شده، امکان انجام یک اقدام خرابکارانه سازمان یافته در جهت ایجاد بدبینی و نگرانی عمومی در سطح جامعه نسبت به برخی برندهای خاص و نیز سازمان‌ها و ادارات مرتبط را نشان می‌دهد.

گزارشات بازدیدهای کارشناسان و بازرسان این دانشگاه نشان داده است که در مواردی، فروشگاه‌هایی به دلیل قیمت پایین‌تر و نیز سودجویی بیشتر از مراکز پخش غیر معتبر و بعضا بدون مجوز، اقدام به خرید و تهیه محصولات مورد نیاز می‌کنند که می‌تواند مشکل ساز باشد.

فروشگاه‌های مواد غذایی، مکلف به تامین مواد و محصولات مورد نیاز خود از شرکت‌های پخش مجوز دار و در قبال دریافت فاکتور معتبر هستند که در صورت فروش هرگونه محصول غذایی مشکل دار و غیرمجاز باید پاسخگو باشند.

به مردم عزیز توصیه می‌کنیم به جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از مشکلات احتمالی، از خرید هر گونه محصول با بسته بندی مخدوش شده پرهیز و در زمان خرید از فروشگاه‌های معتبر، به سالم بودن محصولات و محتویات آن دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، به سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند تا همکاران در اولین فرصت، اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها