گیلان- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: یادواره ۵۰ شهید روحانی و طلاب شهرستان‌های غرب گیلان ۲۵ دی‌ماه در مسجد جامع شهرستان تالش برگزار می‌شود.

یادواره ۵۰ شهید روحانی و طلاب غرب گیلان در تالش برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در نشست هماهنگی برگزاری یادواره ۵۶ شهید روحانی و طلبه شهرستان‌های غرب گیلان اظهار داشت: دشمنان انقلاب با به‌کارگیری ترفندهای مختلف تلاش می‌کنند تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ما منسوخ و کم‌رنگ جلوه دهند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی و طلاب شهرستان‌های شرق و مرکز گیلان افزود: تاکنون یادواره شهدای روحانی شرق و مرکز گیلان برگزار شده و امروز برگزاری یادواره‌های باشکوه برای شهدای روحانی در واقع کوچکترین کار است اما باید انجام شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان بیان داشت: یادواره ۵۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان‌های غرب گیلان نیز در تاریخ ۲۵ دی ماه و ساعت ۹ صبح در مسجد جامع شهرستان تالش برگزار می‌شود.

تسخیری  گفت: سرکشی از خانواده‌های شهدای روحانی، دعوت از علماء، روحانیون و خانواده‌های شهدا به یادواره، تزئین ورودی و خروجی شهرستان و انتشار آثار شهدای روحانی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای یادواره ذکرشده است.

برچسب‌ها