خرم‌آباد - رییس کل دادگستری لرستان از دستگیری دو عامل اصلی انفجار تروریستی در پمپ بنزین خرم‌آباد خبر داد و اعلام کرد: این افراد از نیروهای اخراجی دستگاه های نظامی هستند که بازخرید شده اند.

عاملان اقدام تروریستی پمپ بنزین خرم آباد دو نظامی اخراجی بودند

به گزارش قدس آنلاین؛ محمد رزم  در خصوص جزییات جدید از حادثه تروریستی بهمن ماه پارسال که منجر به شهادت ۲تن از ماموران نیروی انتظامی شد  گفت: حادثه تروریستی شهرستان خرم آباد که به حادثه پمپ بنزین معروف است در تاریخ ۱۷ بهمن ۹۷ توسط ۲عامل خرابکار به وقوع پیوست.

رزم افزود: با تلاش های بسیار نیروهای امنیتی و سرنخ‌ های بدست آمده اسلحه ای که از آن شلیک شده بود مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا افراد مرتبط هم شناسایی شده اند.

وی بیان کرد: ۲عامل اصلی این حادثه با پنهان کردن اسلحه خود و پوشیدن جلیقه ضد گلوله همچنین تهیه موتورسیکلت اقدام به تیراندازی به پمپ بنزین واقع در منطقه دره گرم خرم آباد کرده که تانکر خالی از سوخت منفجر شد.

رییس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: با اقدام تروریستی آنان ۲ مامور نیروی انتظامی لرستان به شهادت رسیده اند.

رزم افزود: عاملان این حادثه انگیزه خاصی نداشته و تنها برای ایجاد رعب و وحشت اقدام کرده اند.

وی گفت: ۲عامل اصلی حادثه تروریستی از عوامل اخراجی دستگاه های نظامی هستند و بازخرید شده اند که در لرستان دستگیر شده و با قرار بازداشت موقت در زندان بسر می برند.

رزم بیان کرد: کیفرخواست ارتکاب ۲فقره قتل عمدی و تخریب و تحریک همچنین شاکی خصوصی برای آنان صادر شده چراکه عملیات آنان منجر به ناامنی بود.

برچسب‌ها