هشتمین نمایشگاه گروهی آثار استادان، مدرسان و فارغ التحصیلان انجمن خوشنویسان ایران شعبه تهران بزرگ، جمعه ۲۹ آذر در گالری فرهنگسرای بهمن افتتاح می‌شود.

هشتمین نمایشگاه آثار انجمن خوشنویسان تهران افتتاح می‌شود
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای بهمن، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که از ساعت ۱۶ و در راستای اجرای جلسات فرهنگی، هنری این انجمن و همایش متولدین فصول (استادان و مدرسان شعبه) برگزار می شود، جمعی از استادان شورایعالی، مدرسان و فارغ التحصیلان انجمن خوشنویسان و علاقه مندان هنر خوشنویسی حضور خواهند داشت.

سخنرانی غلامحسین امیرخانی (چهره ماندگار عرصه خوشنویسی کشور) و اعضای شورایعالی این انجمن به همراه رونمایی از کتاب «خیام» استاد محمدصادق احدپور، از بخش های اصلی این مراسم است که در سالن مبارک این فرهنگ سرا برگزار می شود.

افتتاحیه رسمی نمایشگاه خوشنویسی در سالن نگارخانه بهمن، که در رشته های نستعلیق، شکسته، ثلث، نقاشیخط و تذهیب برپا می شود، بخش پایانی این برنامه است که باهدف توسعه و گسترش هنر ملی در منطقه ۱۶ برگزار می شود.

این نمایشگاه تا هفتم دی ماه برپا است و علاقه مندان برای بازدید می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به نگارخانه فرهنگ سرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.

برچسب‌ها