خوزستان_ اینجا در شهر کارون! بچه ها مجبورند دست های خود را به دیوار گرفته و برای مدرسه رفتن چون مرد عنکبوتی از آب گذر کنند .

باز باران! خانه ام ویران کرد/ فیلم

قدس آنلاین- گروه استانها_ مریم کروشاوی، طیبه قاسمی؛ معضل فاضلاب و آبگرفتگی در شهر اهواز و شهرهای حومه آن چون کوت عبدلله  این بار با زیر آب رفتن خانه های مردم به اثبات رسید.

بیشتر از یک دهه از زمانی‌که اصفهان و اهواز اعتبار راه اندازی تصفیه خانه های فاضلاب و بهبود وضعیت سیستم فاضلاب از کشور آلمان دریافت کردند می گذرد، اصفهان آن را هزینه ارتقا سیستم فاضلاب خود کرد اما هنوز مشخص نیست در اهواز این اعتبار را چه کجا هزینه شده است؟
دست به دست شدن فیلم مشکلات چند روزه از آبگرفتگی ها وزیر نیرو را مجاب کرد که بگوید مشکل فاضلاب در مرکز خوزستان مهیا نبودن سیستم های جمع آوری آب های سطحی است و از طرح جامعی برای حل آن خبر دهد با این وجود مسئولانی که یک سال تمام را می دانستند باران های پاییزی دوباره فاضلاب را به سطح خیابان ها و خانه های مردم می کشاند هنوز دغدغه های خود را به بازدیدهای روتین خلاصه کرده اند تا پاییز ۹۸ دار و ندار  مردم رنج دیده مناطق محروم به زیر آب رود.
اینجا در شهر کارون! بچه ها مجبورند دست های خود را به دیوار گرفته و چون مرد عنکبوتی از آب گذر کنند برای مدرسه رفتن و خانواده هم فقط در شرایطی وسایل خانه هایشان از اب در امان می ماند که آنها را با خود روی پشت بام بکشانند!
 

برچسب‌ها