فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور گفت: حجت‌الاسلام احمد مروی سخنران برنامه اختتامیه مجمع فرماندهان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور در مشهد خواهند بود.

تولیت آستان قدس رضوی سخنران اختتامیه مجمع فرماندهان بسیج وزارتخانه های کشور

به گزارش قدس آنلاین، سید حمیدرضا قریشی اظهار کرد: مجمع سراسری عالی فرماندهان بسیج وزارتخانه ها و ادارات کشور از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ آذرماه در مشهد در حال برگزاری است.

فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ پایگاه بسیج در سطح ادارات و وزارتخانه های در شهر تهران مستقر است، افزود: از این بین ۶۰۰ فرمانده بسیج از این ادارات و وزارتخانه‌ها به این همایش دعوت شده اند.

وی تصریح کرد: همراهی، هم‌خوانی و هم‌بستگی بین فرماندهان پایگاه‌های ادارات و وزارتخانه‌ها یکی از اهداف این همایش است. همچنین ایجاد وحدت نظر در مورد فعالیت های بسیج ادارات و وزارتخانه ها و برنامه ریزی برای فعالیت‌های سال ۹۹ از دیگر اهداف این همایش سه روزه است.

قریشی با بیان اینکه این مجمع در سطح فرماندهان پایگاه‌ها برگزار می شود، ابراز کرد: اطلاعات فرماندهان و معاونین بسیج باید در حوزه بصیرت افزایی و رویدادهای جامعه به روز باشد لذا سعی کردیم در این همایش با دعوت از فرماندهان و مسئولان رده بالای سپاه و بسیج این مهم را تحقق ببخشیم.

فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات با اشاره به اینکه در روز دوم این همایش میزبان سردار صیادی از سازمان اطلاعات سپاه و حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان طرح « طرحی برای فردا» خواهیم بود، گفت: همچنین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه نیز یکی دیگر از سخنرانان این همایش خواهند بود. در همین همایش سخنرانان هرکدام زمانی را برای پاسخ به سوالات فرماندهان سپاه اختصاص خواهند داد.

قریشی با اشاره به اینکه اختتامیه این برنامه با حضور حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: اختتامیه این برنامه پنجشنبه ۲۸ آذرماه در سالن اردوگاه امام رضا(ع) سپاه در مشهد برگزار خواهد شد، همچنین فلاح پناه، معاون قضایی در امور شوراهای حل اختلاف کشور نیز یکی از سخنران‌های آیین اختتامیه این همایش خواهد بود.

فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات با بیان اینکه در این همایش سه روزه معاونین و فرماندهان بسیج در پنل های تخصصی به ارائه مطلب خود می پردازند، گفت: امیدواریم ثمره برگزاری این همایش ها مودت، هم فکری و ایفای نقش بهتر بسیجیان در زمینه فعالیت هایشان باشد.

گفتنی است، این همایش سه روزه از ۲۶ الی ۲۸ آذرماه در سالن اردوگاه امام رضا(ع) سپاه در مشهد در حال برگزاری است.

منبع: مهر 

برچسب‌ها