در میان معترضان لبنانی دختری به نام پرلاجو معلولی که خودش را یکی از نمایندگان تحرکات مردمی لبنان معرفی می‌کند٬ موضع عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی گرفته است.

 نقش یک دختر لبنانی در اجرای سناریوهای صهیونیستی در اعتراضات

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری العهد پرلاجو معلولی دختری که با کلیپ‌های ویدئویی خود در شبکه‌های اجتماعی معروف شده و در این فیلم‌ها با حالتی جنون‌آمیز فریاد می زند٬ اخیرا افکار به اصطلاح روشنفکرانه خود را مطرح و خواستار محبت و عشق و سازش با دشمن صهیونیستی شده است. پرلا یکی از فعالان در تحرکات مردمی لبنان که همیشه به نمایندگی از جوانان این تظاهرات‌ها صحبت می‌کند٬ چندی پیش توییتی در پاسخ به توییت‌های صفحه اجتماعی موسوم به ارتش دفاع اسرائیل منتشر کرد و به طور علنی خواستار دوستی با دشمن شد.

معلولی در توییت خود نوشت: برخی از ما می خواهند که با عشق و تمام وجود زندگی کنند و در تعامل و نوآوری باشند٬ من اطمینان دارم که همین امر درباره برخی از شما نیز صدق می‌کند (اسرائیلی‌ها).

لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

سماح ادریس عضو بنیان‌گذار پویش« تحریم اسرائیل» در لبنان در گفتگو با پایگاه خبری العهد در خصوص این موضوع اعلام کرد که مسئله ارتباط با سایت‌ها و صفحه‌های اجتماعی صهیونیستی، جدا از اینکه این ارتباط با حسن نیت باشد و یا سوءنیت٬ خدمت به دشمن صهیونیستی محسوب شده و چهره آن را بهبود می‌بخشد. وی همچنین تصریح کرد که این ارتباطات٬ برخورد با دشمن صهیونیستی را با روش‌هایی غیر از آنچه که کمپین «تحریم اسرائیل» و مقاومت تعیین کرده مشروعیت می‌بخشد.

ادریس همچنین خاطرنشان کرد که صحبت با دشمن هرچند که از موضع هجومی باشد٬ نه‌تنها اعتراف به وجود آن که اعتراف به امکان برقراری ارتباط با آن و رسیدن به نقاط مشترکی با دشمن نیز محسوب می‌شود. سماح ادریس اضافه کرد که دنبال کردن صفحات اجتماعی اسرائیلی و اظهارنظر درباره آنها٬ عادی‌سازی با صهیونیست‌ها به شمار می‌آید.

وی همچنین تاکید کرد که این گفتگوها خطر بزرگی بوده که باید از آن جلوگیری و اینگونه روابط را قطع کرد.

ادریس ادامه داد که معلولی در صفحه رسمی موسوم به ارتش رژیم صهیونیستی کامنت گذاشته؛ این یعنی او با یک جنایتکار و قاتل صحبت کرده است. سماح ادریس در این راستا سوال کرد که نقاط مشترک با دشمن که معلولی سعی در اثبات آن دارد کدام است؟ صحبت میان شما با کسی که حاکمیت لبنان را نقض کرده چه معنایی دارد؟ وی اضافه کرد که اگر این فرد گمان می کند که دشمن بخشی از زمین‌های لبنان را اشغال نکرده مشکل خود اوست٬ اما واقعیت این است که تا همین لحظه٬ هواپیماهای دشمن صهیونیستی حاکمیت هوایی لبنان را نقض و همچنان سرزمین‌های جنوب را بمباران و جاسوسان خود را در کشور منتشر می‌کنند؛ حالا جنایت‌های رسواکننده ای که رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین مرتکب می‌شود، بماند.

ادریس خاطرنشان کرد که پرلاجو معلولی که خودش را یکی از چهره‌های تحرکات مردمی لبنان معرفی می کند٬ خودش و یا گروهی که به آن تعلق دارد را نشان می‌دهد. وی اشاره کرد که نمونه‌هایی مانند این فرد٬ چهره سایر فعالان اعتراضات‌ها را که به شکل علنی در دشمنی با صهیونیستیها هستند٬ تخریب و تحریف می‌کنند.

سماح ادریس در خصوص عوامل بازدارنده برای جلوگیری از افتادن در دام عادی‌سازی با دشمن تصریح کرد که طبق قانون لبنانی که در سال 1955 صادر شده٬ هرگونه ارتباط تجاری و مالی با دشمن صهیونیستی ممنوع است. وی اظهار داشت که باید این قانون اصلاح شده و کاملا مشخص کند که منظور از این ارتباط٬ هرگونه ارتباط فرهنگی و دانشگاهی و هنری و اینترنتی و ... و به طور کلی هرگونه ارتباط است.

عضو کمپین «تحریم اسرائیل» تاکید کرد که همه لبنانی‌ها باید بدانند که ارتباط با دشمن صهیونیستی از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز ضمن سایر روابط با آن است و هرکس مرتکب این کار شود طبق قانون با او برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد که بازدارنده دوم برای جلوگیری از عادی سازی با رژیم صهیونیستی مربوط به فعالیت احزاب و کمپین‌هاست که این طرف‌ها باید موضع مقاومت را در برابر عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی در راس دستور کار خود قرار دهند. وی اظهار داشت که مسئله آموزشی نقش مهمی در پرورش نسلی با اندیشه مقاومت در مقابله با عادی‌سازی با دشمن ایفا می‌کند؛ به‌ویژه پس از انتشار برخی کتاب‌ها در مدارس که به جای فلسطین اشغالی از نام اسرائیل استفاده کرده‌اند.

ادریس همچنین در این گفتگوی خود تصریح کرد که گروه‌های تحرکات مردمی که خودشان را نماینده معترضان می‌دانند٬ باید در موضع دشمنی صریح و علنی با دشمن صهیونیستی بوده و عادی‌سازی با آن را رد کنند. وی اضافه کرد که گاهی این امر بنا به دلایلی که نمی‌دانیم نادیده گرفته می‌شود.

سماح ادریس در پایان تصریح کرد که همانطور که با فساد و غارت داخلی مقابله می‌کنیم٬ باید با فساد و غارتگر بزرگتر یعنی دشمن صهیونیستی نیز مبارزه کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها