حسین رفیعی گفت: هر کسی در هر حوزه ای که فکر می کند قابلیت و توانایی دارد می تواند فعالیت کند

هنر این مملکت ملک شخصی کسی نیست

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: هر چند به عنوان بازیگر تلویزیون چهره شناخته شده ای است ولی در حوزه اجرا ها سالهاست که فعالیت دارد و در واقع یک مجری بازیگر است. حسین رفیعی چهره دوست داشتنی حوزه اجرا است که معتقد است در حوزه اجرا باید به شایسته سالاری وجود داشته باشد. صحبت های او را در این زمینه بخوانید:

قدس آنلاین: در حوزه اجرا مدتی است که شاهد حضور بازیگران و چهره های سینمایی و تلویزیونی هستیم چقدر با حضور این افراد به عنوان مجری موافقید؟

رفیعی: در صداو سیما بحثی را داریم به نام برنامه سازی که این برنامه سازی شکل های مختلفی دارد چون همانطور که می دانید این برنامه تهیه کننده و مدیری دارد و طبیعی است که این تهیه کننده با توجه به برنامه ریزی و فکری که دارد اقدام به تولید برنامه می کند و این بخشی است که مجری یا بازیگر خیلی در آن دخیل نیست و فقط او برای تهیه کننده گزینه است و از او درخواست می شود که در فلان برنامه اجرا داشته باشد و رای قطعی را تهیه کننده می دهد.

قدس آنلاین:برخی از مجریان معتقدند به خاطر حضور بازیگران در حوزه اجرا است که خیلی از مجریان چهره و شناخته شده خانه نشین شده اند.

رفیعی:من با این صحبت موافق نیستم. مجری گری، بازیگری و...و هر کسی با هر شکلی در صداو سیما فعالیت می کند همه کار برای مخاطب و در جهت رضایت مخاطب است ...حضور من و به اصطلاح قیمت من را به عنوان مجری سلیقه مردم تعیین می کند. این طبیعی است که کسی که می خواهد برنامه ای را بسازد از چهره ای استفاده میکند که مردم بیشتر دوست دارند. همه باید تلاش کنند که به جایگاه آن فرد مورد نظر برسند اینکه بگوییم فلان بازیگر جای فلان مجری را گرفته است اصلا حرف درستی نیست. هر کسی در هر حوزه ای که فکر می کند قابلیت و توانایی دارد می تواند فعالیت کند. هنر این مملکت که ملک شخصی کسی نیست. همه ما باید ساعاتی را برای مخاطب فراهم بکنیم که چیزی به دست بیاورد یا حداقل شاد بشود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها