رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با انجام چهار دیدار پیگیری خواهد شد.

پارس بی فراز به پرسپولیس رسید/ استقلال در سودای دومین بُرد متوالی/ سپاهان سوار بر بال شاهین صدرنشین می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز و با انجام چهار دیدار وارد هفته شانزدهم خواهد شد که تیم های استقلال تهران، سپاهان و پرسپولیس به دنبال لغزش دیگری هستند تا صدر جدول را از آن خود کنند.

پارس جنوبی جم - پرسپولیس/ پنج‌شنبه ساعت: ۱۵ / ورزشگاه تختی جم

تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم فردا به مصاف هم خواهند کرد. پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کنند، در صورتی که پارس‌جنوبی‌جم به تازگی سرمربی خود یعنی فراز کمالوند را از دست داده و به نظر می رسد با رحمان رضایی از پرسپولیس میزبانی می کند.  علی عبدالله زاده از تیم پارس جنوبی جم به دلیل محرومیت و همچنین علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت.

 تراکتور - نفت مسجد سلیمان/ پنج‌شنبه ساعت:۱۵:۳۰/ ورزشگاه یادگار امام

تیم فوتبال تراکتور تبریز بدون در اختیار داشتن سرمربی باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود که تا به اینجای رقابت‌های لیگ برتر حتی یک باخت را هم تجربه نکرده، اما تیم تراکتور چند هفته ای است که روی خوش پیروزی را ندیده و حالا باید در مقابل شاگردان تارتار صف آرایی کند.  از طرفی تیم نفت مسجد سلیمان شرایط خوبی را از لحاظ مالی ندارد و سرمربی این تیم قصد دارد با پایان این بازی از جمع مسجدسلیمانی ها جدا شود.

سپاهان اصفهان - شاهین شهرداری بوشهر/ پنج‌شنبه ساعت:۱۶:۲۵ / ورزشگاه نقش جهان

تیم سپاهان اصفهان که همانند استقلال و پرسپولیس به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر فکر می‌کند باید با تیم قعر جدولی شاهین شهرداری بوشهر مصاف کند. محمد محبی و امید نورافکن که در اردوی تیم ملی امید حضور داشتند هم از تیم سپاهان به این بازی خواهند رسید. اما از طرفی شاهین شهرداری بوشهر هم قصد دارد تا جلوی یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر به پیروزی دست پیدا کند.

استقلال تهران - ماشین سازی تبریز/ پنج‌شنبه ساعت ۱۷:۳۰ / ورزشگاه آزادی

تیم صدرنشین استقلال تهران که فعلا بدون سرمربی ۲ بازی از لیگ برتر را مقابل پیکان و شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی پشت سر گذاشته است باید در سومین بازی بدون حضور آندره‌آ استراماچونی به مصاف شاگردان خطیبی برود این بازی برای صدرنشینی استقلال بسیار مهم است و یک لغزش کوتاه می تواند آن ها را از صدر جدول به رتبه های پایین‌تر سوق دهد. فرشید اسماعیلی بازیکن تاثیرگذار تیم استقلال تهران به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت. از طرفی خطیبی قصد داشت پیش از بازی با استقلال دستیار اول خود را انتخاب کند تا نظم بیشتری به نیمکت دهد اما همچنان خبری از این اتفاق نیست.

سایر دیدار این هفته فردا (جمعه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها