۵ هزار مددجوی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی به همت معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

۵ هزار زائر محروم آذربایجان شرقی به حرم رضوی مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین،  این زائران که سه روز میهمان آستان قدس رضوی هستند، صبح اروز گذشته در مراسمی که با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد، شرکت کردند و از برنامه‌های فرهنگی مذهبی حرم مطهر بهره‌مند شدند.
مسعود مجردی مشاور معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: در راستای اجرای سنت حسنه نیکوکاری، امروز افتخار میزبانی از ۵ هزار زائر زیارت اولی استان آذربایجان شرقی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستان قدس رضوی را داریم.
وی با بیان اینکه تاکنون قریب ۲۰۰ هزار نفر به همت این خیران در مشهد مقدس حضور پیدا کرده‌اند و مهمان خاص حضرت علی بن موسی الرضا(ع) شده‌اند، افزود: آستان قدس رضوی در حد توان تلاش دارد تا در امور فرهنگی، تغذیه، اسکان و تدارکات در کنار کمیته امداد باشد و به نحو شایسته‌ای از این زائران پذیرایی کند.
وی اضافه کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مددجویان کمیته امداد که تا کنون به زیارت حضرت رضا(علیه السلام) مشرف نشده اند، طی سه روز اقامت در مشهد میهمان آستان قدس رضوی خواهند بود و از فیوضات معنوی زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) بهره‌مند خواهند شد.
گفتنی است؛ قرائت زیارت امین الله، سخنرانی و مدیحه سرایی به زبان آذری از برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها