مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۱۶۸ طرح عمرانی ویژه مددجویان این نهاد اجرا شده است.

چهار هزار طرح عمرانی برای مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌الله آسوده افزود: حمایت از مددجویان در امور عمرانی و مسکن از خدمات این نهاد است و برای اجرای این تعداد طرح عمرانی ۳۳۸ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت ۲ هزار و ۳۶۲ مورد تعمیرات، ۱۸۳ مورد بهسازی، هزار و ۳۰۴ مورد ساخت مسکن روستایی و ۳۱۹ مورد ساخت مسکن شهری در استان انجام شده است.

آسوده حمایت عمرانی این نهاد از مددجویان را فقط یکبار برای سرپرستان خانوار و در بخش ساخت یا خرید مسکن شهری تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال، مقاوم سازی مسکن روستایی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و انجام تعمیرات تا سقف ۳۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی گفت: این نهاد با ساخت مسکن در روستاها به منظور پایداری زندگی در آنها و اعطای بسته‌های تشویقی به روستاییان درصدد کاهش مشکل مسکن مددجویان و حل معضل حاشیه نشینی در شهرهاست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی افزود: برای مسکن شهری نیز به دلیل تعداد زیاد متقاضیان، نیاز به مشارکت همگانی مردم و دستگاه‌های ذیربط داریم.

آسوده ادامه داد: باتوجه به افزایش بهای مسکن و وجود ۴۰ هزار خانواده فاقد مسکن مناسب زیرپوشش این نهاد، نیازمند همراهی نیکوکاران و خیرین در این زمینه هستیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها