معاون اول رئیس جمهور حادثه تلخ مرگ دو نوجوان کول‌بر را به خانواده زحمتکش و داغدار آنان و مردم شریف مریوان تسلیت گفت و از استاندار کردستان خواست سریعا برای رسیدگی به وضعیت معیشتی این خانواده نجیب اقدام کند و نتیجه را به اطلاع افکار عمومی برساند.

واکنش جهانگیری به مرگ دو نوجوان کول‌بر: سریعا به وضعیت معیشتی این خانواده نجیب رسیدگی شود

قدس آنلاین: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور بر ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده دو برادر نوجوان کُرد که در ارتفاعات «ته ته» کردستان گرفتار بهمن شدند و جان باختند تاکید کرد.

جهانگیری این حادثه تلخ را به خانواده زحمتکش و داغدار آنان و مردم شریف مریوان تسلیت گفت و از استاندار کردستان خواست سریعا برای رسیدگی به وضعیت معیشتی این خانواده نجیب اقدام کند و نتیجه را به اطلاع افکار عمومی برساند.

متن کامل پی نوشت معاون اول رییس جمهور در حاشیه خبر مصاحبه یکی از خبرگزاری ها با پدر این دو نوجوان کُرد به شرح زیر است:

مرگ جانگداز فرهاد و آزاد خسروی دو برادر نوجوان کُرد، ذهن همه مسئولان و وجدان عمومی جامعه را سخت مثاتر کرده است.

این حادثه تلخ را به خانواده زحمتکش و داغدار آنان و مردم شریف مریوان تسلیت می گویم و از استاندار محترم کردستان می خواهم سریعا برای رسیدگی به وضعیت معیشتی این خانواده نجیب اقدام کند و نتیجه را به اطلاع افکار عمومی برساند.

به گزارش فارس، «فرهاد و آزاد خسروی» دو برادر اهل روستای «نی» از توابع مریوان بودند که در ارتفاعات «تته» اورامان در اثر کولاک برف و سرما دچار حادثه شدند که پس از چهار روز جستجو، جسد فرهاد 14 ساله پیدا شد ضمن اینکه جسد بی‌جان آزاد نیز یک روز پس از مفقودی پیدا شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها