ارتش سوریه در ۲۴ ساعت گذشته موفق شد شش روستای دیگر در جنوب استان ادلب را پاکسازی کند تا به فاصله سه کیلومتری مقر مهمی از تروریست‌ها برسد.

ارتش سوریه ۶ روستای دیگر را آزاد کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یگان‌های ارتش سوریه در ادامه عملیات در چند محور علیه تروریست‌های جبهة النصره در استان ادلب،‌ موفق شد شش روستای دیگر را طی یک شبانه‌روز گذشته آزاد کند. 

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه از دیروز موفق شد روستاهای «الحراکی»، «القراطی»، «تحتایا»، «البرج»، «تل الحمصی» و «فروان» در حومه شرقی شهر معرة النعمان را پاکسازی کند.

خبرنگار سانا گزارش کرد که ارتش سوریه بعد از درگیری‌های شدید با تروریست‌ها موفق شد این روستاها را تحت کنترل بگیرد و شماری از تروریست‌ها را از پای در آورد و مقادیری از تجهیزات آنان را منهدم کند. پس از آن نیز ارتش اقدام به پاکسازی مناطق و باغ‌های اطراف این روستاها کرد. 

با این پیشروی ارتش سوریه به سه کیلومتری شهرک مهم «جرجناز» رسید که پایگاهی مهم برای تروریست‌ها در این منطقه به شمار می‌رود. 


موقعیت جرجناز در شرق معرة النعمان - استان ادلب

روز شنبه نیز ارتش سوریه موفق شده بود روستاهای «أم التینه»، «المدیرسة» و «برنان» در «ریف ادلب جنوب شرقی» را آزاد و از وجود تروریست‌ها پاکسازی کند.

پیش از شنبه نیز و طی درگیری‌های روز جمعه، ارتش موفق شده بود که روستاها و مزارع «أم جلال»، «ربیعه»، «خریبه»، «شعرة العجایز»، «أم توینه»، «تل محو»، «الفریحه»، «بریصه»،‌ «أبو حبه» و «تل الشیح» در جنوب شرق استان ادلب را پس از عملیاتی سنگین، آزاد کند.

تعداد روستاهای آزاد شده طی یک هفته گذشته در جنوب استان ادلب، به بیش از بیست روستا رسیده است.  

گروه موسوم به الاعلام الحربی شاخه سوریه نیز امروز گزارش کرد که ارتش سوریه موفق شده در درگیری‌های ۶۰ ساعت گذشته تا ظهر امروز یکشنبه بیش از ۱۰۰ فرد مسلح را از پای در آورد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها