کرمان - معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: امدادگران این جمعیت به ۷۰۰ نفر در مناطق محروم شهر اندوهجرد از توابع این استان خدمات کاروان سلامت را ارائه کردند.

برپایی خیمه سلامت امدادگران کرمانی در مناطق محروم

به گزارش قدس آنلاین حسین سام زاده روز یکشنبه افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان با هدف کمک به بهداشت و درمان شهروندان اندوهجردی و اهالی روستاهای زَوار و جَهَر، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرد.

وی با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان در برگزاری این کاروان سلامت اظهار داشت: مراجعه کنندگان توسط پزشکان فوق تخصص بیماری های عفونی، فوق تخصص آسم و آلرژی، فوق تخصص بیماری های قلب و عروق، متخصص اطفال، دندانپزشکان، پزشک عمومی و مامایی ویزیت شدند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به برگزاری این کاروان به مدت ۲ روز خاطرنشان کرد: ۳۴۰ نفر از مراجعه کنندگان توسط پزشکان متخصص و عمومی ویزیت و ۳۴۵ نفر نیز توسط دندانپزشکان از خدمات ترمیم، جرم گیری و کشیدن دندان بهره مند شدند.

وی با اشاره به توزیع داروی رایگان به ویزیت شدگان تصریح کرد: هزینه خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت به ارزش اعتبار بیش از ۴۵ میلیون تومان است.

برچسب‌ها